בארץ

דירוג חברי הכנסת: זה הח''כ ששומר על מקומו בפסגה

סיעת הצינות הדתית הפגינה השבוע השני ברציפות נוכחות מרשימה של נציגים במשכן הכנסת ושוב כובשת את הפסגה עם חה''כ רוטמן. אלו הנציגים עם הנוכחות הגבוהה ביותר במשכן הכנסת השבוע
דורון בלוך | 
שמחה רוטמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, הדס פרוש)
גם השבוע הקואליציה ממשיכה להוביל את דירוג חברי הכנסת שנכחו הכי הרבה במשכן הכנסת, וסיעת הציונות הדתית ממשיכה להוביל עם מספר הח''כים.
במקום הראשון ברשימת שעות הנוכחות נמצא חבר הכנסת שמחה רוטמן ממפלגת הציונות הדתית עם 40:13 שעות. לאחריו במקום השני חבר הכנסת דן אילוז ממפלגת הליכוד עם 38:13 שעות.
במקום השלישי נמצא חבר הכנסת אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית עם 31:33 שעות, ולאחריו שומר גם השבוע על המקום הרביעי חבר הכנסת יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה  עם 30:50 שעות.
את המקום החמישי קטף חבר הכנסת עמית הלוי ממפלגת הליכוד עם 28:35 שעות, ולאחריו במקום השישי חבר הכנסת יונתן משריקי ממפלגת ש''ס עם רק שלוש דקות הפרש- 28:32 שעות.
את מקומות השביעי והשמיני תופסים חבר הכנסת צבי סוכות ממפלגת הציונות הדתית עם 27:10 שעות, ולאחריו חבר הכנסת איימן עודה מסיעת חד''ש תע''ל עם 26:28 שעות.

את המקום התשיעי תופסת חברת הכנסת מיכל וולדיגר ממפלגת הציונות הדתית עם 24:57 שעות. ולאחריה את המקום העשירי חותמת חברת הכנסת טטיאנה מזרסקי מיש עתיד עם 24:56 שעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה