בארץ

ברקע האירוע הקשה ברצועת עזה: זה מה שהיה לח''כים לומר

לאחר האירוע הקשה ברצועת עזה בו נהרגו שמונה לוחמים, חלק מחברי הכנסת בחרו לתקוף את יריביהם הפוליטיים, ולא בחלו למנף ולרמוז על האירוע הקשה היום ''הצבעת בעד אפליה בין דם לדם''
דורון בלוך | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר האירוע הקשה היום (שבת) ברצועת עזה, בו נהרגו שמונה לוחמי צה''ל חברי הכנסת פרסמו בחשבונות ה-X שלהם את תגובתם, חלקם הביעו ניחומים, וחלקם בחרו לתקוף את יריביהם הפוליטיים.
לאחר ששר החוץ ישראל כ''ץ (הליכוד) פרסם דברי ניחומים בחשבון ה-X שלו, הגיב לו ''חה''כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) אות קין על מצחך לדראון עולם על שהצבעת בעד אפליה בין דם לדם. על שדנת על חלק שירות, לחימה, אובדן חיים, ועל חלק פטור - פטור משירות המדינה, פטור משכול. כל זה בעיצומה של מלחמת קיום, ובעבור מה - הכסא שלך. תתבייש''.
חברת הכנסת טלי גוטליב, שילבה בפרסומה ברשת ה-X ''נרכין את ראשינו ביום קשה זה ונייחל כי עם ישראל יהיה ראוי לעוז רוחם האדיר של לוחמינו ונופלינו הי״ד'', אך באותו הפרסום גם הוסיפה ''ק תוכניות לחימה נכונות ומדוייקות יובילו אותנו לנצחון. חמאס מסרב לכל עסקה ואין מנוס מהכנעתו על הברכיים. מי שכבוד חיילנו לנגד עיניו לא יוצא להפגין. מי שחוסן המדינה לנגד עיניו לא יוצא להפגין. קומץ קיצוני ראדיקלי הוביל להחלשתינו והחלשת צהל לפני אוקטובר וממשיך ברוב חרפה וגועל להחליש אותנו בזמן מלחמה!''
 
ראש המשלה לשעבר, נפתלי בנט כתב ''הלב נשרף מכאב על אובדן 8 הבנים שלנו, הלוחמים שנפלו בפיצוץ הנגמ״ש ברפיח'' ובסוף דבריו כתב ''אויב אכזר ופעיל תוקף אותנו מצפון, ממזרח ומדרום, ומדינת ישראל בעת קשה וזקוקה לחיילים. אין מקום עוד לפטור גורף לאוכלוסייה שלמה. צריך את כולם יחד במלחמה מול האויב''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה