בארץ

ליברמן במסר תקיף: לגבות מחיר גם ממדינת לבנון

לאחר שבמהלך החג הצפון ספג התקפות קשות מחיזבאללה, חה''כ אביגדור ליברמן קרא לגבות מחיר גם ממדינת לבנון, ולא רק מחיזבאללה ואמר ''דין הצפון כדין תל אביב''. חבר מפלגתו חה''כ עודד פורר אמר: ''לשנות את המשואה ולתת ללבנונים להסתתר''
דורון בלוך | 
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר שבמהלך החג הצפון ספג שיגורים רבים ששיגר החיזבאללה, פרסם היום (חמישי) יו''ר מפלגת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן בחשבון ה-X שלו התבטאות תקיפה ״המשוואה צריכה להיות פשוטה - דין הצפון כדין תל אביב''.
עוד הוסיף ליברמן  ''מי ששולט בלבנון זאת לא ממשלת לבנון, אלא נסראללה. לכן חייבים לגבות מחיר כבד לא רק מחיזבאללה, אלא גם ממדינת לבנון.״
אמש, (רביעי), פרסם ליברמן: ''ממשלת הקונספציה מאפשרת לחיזבאללה להפוך לתושבי הצפון את חג מתן תורה, לחג מתן טילים. לא רק תושבי הצפון אומרים לכם ללכת הביתה, כל אזרחי ישראל אומרים לכם ללכת הביתה!''.
 
חבר הכנסת עודד פורר (ישראל ביתנו) אמר על המצב "אזרחי לבנון ישנים בשקט וסומכים על חיל האויר הישראלי שיימנע מלפגוע בתשתיות בלבנון. במקום לשנות את המשוואה ולגרום ללבנונים להסתתר, ממשיכים לפעול כירורגית ונמנעים מלהרוס את תשתיות לבנון בזמן שכבר שמונה חודשים חבל ארץ שלם הפך לשטח הפקר הנתון לחסדיו של נסראללה. ממשלת הקונספציה של אוקטובר 2023, ממשיכה להתנהל באותה הצורה גם ביוני 2024. הגיע הזמן לעבור מהגנה להתקפה, מהבלגה ליוזמה ומתבוסתנות לניצחון."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה