מינויים

עודד פורר בפנייה דחופה ליועמ"שית: להקפיא את המינויים בצה"ל

פנייתו של פורר הגיעה אחרי שהיועצת המשפטית הודיעה כי יש להקפיא את סבב המינויים במשטרת ישראל כתוצאה מהמלחמה ברצועת עזה, משרדה של היועצת ענה לפניה וקבע כי למרות דבריה, אין מניעה לבצע מינויים בכירים בפיקוד צה"ל
דוד זולדן | 
עודד פורר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת עודד פורר מישראל בתינו בפנייה דחופה ליועצת המשפטית לממשלה בה דרש שתקפיא את המינויים בצה"ל כפי שדרשה ממשטרת ישראל לאחר שבמשרדה הודיעו כי אין מניעה דומה למינויים בצמרת צה"ל.
פנייתו של פורר הגיעה אחרי שהיועצת המשפטית הודיעה כי יש להקפיא את סבב המינויים במשטרת ישראל כתוצאה מהמלחמה ברצועת עזה, משרדה של היועצת ענה לפניה וקבע כי למרות דבריה, אין מניעה לבצע מינויים בכירים בפיקוד צה"ל.
את הפנייה העביר ליועצת המשפטית לממשלה חבר הכנסת עודד פורר, בפנייתו דרש חבר הכנסת ממפלגת ישראל ביתנו כי תודיע כי גם על צה"ל להקפיא את סבב המינויים המתוכנן במהלך המלחמה, כפי שהורתה למפכ"ל ולמשטרת ישראל.
בתגובה לפנייה הודיעו ממשרד היועצת המשפטית לממשלה לח"כ פורר כי אין בכוונתה למנוע מינויים בצמרת צה"ל במהלך המלחמה, וזו כתוצאה מכך שלמשטרת ישראל "מאפיינים ייחודיים וקונקרטיים" וכי אין הוראה גורפת מטעם היועצת למניעת מינויים בצמרת גופי הביטחון, וכי לא קיימת החלטה כללית להקפאת מינויים בכל רשויות המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה