בארץ

לחץ על ביידן להרחקת אלג'זירה מהבית הלבן: ''שופר של טרוריסטים''

לאחר שהתגלה כי עיתונאי אלג'זירה החזיק בביתו את החטופה נעה ארגמני, ברשת foxnews נחשף כי מופעל לחץ על הנשיא ביידן לשלול את גישת אלג'זירה לבית הלבן ''שופר של טרוריסטים''
דורון בלוך | 
ג'ו ביידן (צילום unsplash, יוטיוב/ CNBC Television)
לחר שבשבת האחרונה, במבצע חילוץ ארבעת החטופים, התגלה כי החטופה נעה ארגמני הוחזקה בביתו של עיתונאי רשת החדשות הערבית הבינלאומית 'אלג'זירה', ולאחר שנאסר על אלג'זירה לפעול ולשדר בישראל, פורסם בfoxnews כי מופעל לחץ גם על נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לשלול את גישת אלג'זירה גם לבית הלבן.
''זה לא סוד שאלג'זירה במימון קטאר היא כבר זמן רב שופר של טרוריסטים'' כתב הסנאטור מרקו רוביו, במכתב ששיגר לנשיא ביידן, והוסיף על אלג'זירה כי היא בעלת ''רגשות אנטי- אמריקניים''.
במכתבו, קרא הסנאטור מרקו רוביו לשלול לאלתר את הגישה של אלג'זירה לבית הלבן עד שתנתק כל קשר עם ארגוני טרור זרים. עוד טען הסנאטור כי רשימת העיתונאים של אלג'זירה בעזה בתומכים בטרור רק גדלה. עוד ציין במכתבו כי למרות טענת אלג'זירה כי מי שהחזיק חטופה ארגמני מעולם לא עבד עם הרשת למעט מאמר ב2019, באתרם בשפה האנגלית, הוא רשום כ'כתב וצלם עיתונות בעזה' אשר 'מדווח לעיתים קרובות מהמחאות המתמשכות של צעדת השיבה בגדר המפרידה בין רצועת עזה הנצורה לבין ישראל''.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה