בארץ

החטופה ששוחררה משבי החמאס כועסת: "פגועה מאזרחי המדינה"

אגם גולדשטיין אלמוג בת ה-18 שרק לפני כמה חודשים שוחררה גם היא מהשבי של החמאס, חשפה את ההתמודדות המורכבת: "קיבלתי תגובות כמו 'חבל שחזרת' או 'היה לך קל בשבי"
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אין ספק שהשחרור מהשבי של ארבעה חטופים במהלך השבת היה חדשות נהדרות עבור עם שלם, אבל אגם גולדשטיין אלמוג בת ה-18 שרק לפני כמה חודשים שוחררה גם היא מהשבי של החמאס, חשפה את ההתמודדות המורכבת עם החזרה לביתה.
"אני פגועה מאזרחי המדינה", טענה הצעירה בועידת מרכז השלטון המקומי MUNI EXPO 2024 "תקומה ישראלית", כשהסבירה: "קיבלתי תגובות כמו 'חבל שחזרת' או 'היה לך קל בשבי'".

גם טענה: "אני פגועה מאזרחי המדינה, אני בת 18, איבדתי את אבא שלי ואחותי, אבל מבחינת המדינה אני אגם וחזרתי מהשבי. קיבלתי תגובות מזעזעות מאנשים שחיים איתי כאן על אותה אדמה, כאילו הם אויבים שלי. למה שיגיבו עלי משהו רע? זה גמר אותי".
עוד חשפה: "סיפרתי על קשרים שהיו לי עם השובים שלי, הצגתי פן של אינטראקציה אנושית", המשיכה אגם. "למה אנחנו שופטים את החטופים שחזרו מהשבי? בגלל שחזרו מחויכים? זו חוויה מטורפת, לא בטוח שאפשר להבין ולעבד את זה, אני מרגישה בתוך הזיה. כל כך מרגש ואי אפשר לתפוס את זה. ביום שחזרתי חשבתי "בואנ'ה, בבוקר עשיתי פיפי במנהרה". אני רואה שיש על החטופים שחזרו מלא סערה. הם לא חוזרים לחיים, הם בונים אותם מחדש. עבורי עדיין לא חזרו החיים, אני לא בבית שלי, אני מתמודדת עם אובדן, עוד לא נגעתי בטראומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה