בארץ

רון חולדאי מפתיע בענק: זה המשנה החדש של ראש עיריית תל אביב

ראובן לדיאנסקי, מי שהתמודד בתחילה במערכת הבחירות נגד ראש העיר תל אביב, חובר אליו וצפוי לשמש כמשנה לראש העיר במחצית הראשונה של הקדנציה, וממונה על תחום בריאות הציבור והחופים. אברהם פורז, חברו לסיעה, יצטרף עמו לקואליציה. ראש רשימת "חי - חילונים ירוקים": "לא יכולים לשבת מן הצד, נדע להביא הישגים משמעותיים"
מערכת ice |  2
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, חן חייק, מתוך אתר פיקיויקי)
הסכם קואליציוני נוסף למועצת העיר ה-22 של תל אביב-יפו נחתם היום (שני) בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "חי- חילונים ירוקים" בראשות ראובן לדיאנסקי ואברהם פורז. הוסכם כי נציגי הסיעה ישתלבו בהנהלת העירייה וימונו לתפקידים שונים וביניהם סגן ראש העירייה בשכר במחצית השנייה של הקדנציה וכן יו"ר איגוד ערים דן לתברואה, ממונה על תחום בריאות הציבור, חופים ותכנון בר קיימא וכן יו"ר ועדת הנחות.
כמו כן, לסיעה יהיה ייצוג בכל ועדה על פי ההרכב הסיעתי. בין היתר נציגים בוועדות הנהלה, כספים, נכסים, שמות והנצחה, יקירי העיר וועדת המשנה לתכנון ולבניה. במסגרת ההסכם נקבע כי שתי הסיעות יפעלו לשמירת המרכזיות של העיר תל אביב יפו כמרכז תרבותי ליברלי וכלכלי של מדינת ישראל והמשך שמירה על צביון העיר כמגדלור ליברלי עם מחויבות לערכים ליברליים ודמוקרטיים. בנוסף הוחלט על שיתוף פעולה במגוון נושאים.

"שותפים מלאים ליסודות הליברליים-דמוקרטיים". רון חולדאי וראובן לדיאנסקי חותמים על ההסכם הקואליציוני (צילום: באדיבות עיריית תל אביב)
ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "כפי שאמרתי בעבר, אנחנו פועלים להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר, בה מוזמן לקחת חלק כל מי שמסכים עם העקרונות הדמוקרטיים של תל אביב-יפו, ואשר בה יינתן מקום לכל סיעות המועצה, המייצגות את מגוון התושבים והתושבות של העיר. ראובן לדיאנסקי ואברהם פורז שותפים מלאים ליסודות הליברליים-דמוקרטיים אותם אנו נמשיך להוביל גם בקדנציה הזו. אני רואה בכך בסיס חשוב לקואליציה העירונית, שיאפשר להגיע להישגים לטובת העיר ותושביה. כולנו מאוחדים במשימה לשמור על תל אביב כתל אביב ועל השירות הניתן בה לכל אזרח ומבקר.
ראובן לדיאנסקי, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו וראש רשימת "חי - חילונים ירוקים": חתמנו היום על הסכם קואליציוני כדי להמשיך ולשמור על תל אביב חילונית וליברלית. בימים בהם הקיצוניים והמשיחיים מסכנים את עתידה של ישראל כמדינה דמוקרטית וחופשית אנחנו, הכוח חילוני הפוליטי הכי משמעותי במועצת עיריית ת"א, לא יכולים לשבת מן הצד. אני משוכנע שנדע להביא להישגים משמעותיים למען הציבור התל אביבי כפי שעשינו במהלך הקדנציה הקודמת יחד עם ראש העירייה חולדאי". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדיאנסקי
    בת שבע 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה!!!
    סגור
  • 1.
    וואו
    יהושע ירקוני 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חולדאי מפתיע אותי לטובה כל פעם מחדש
    סגור