בארץ

תושבי ניר עוז לנתניהו: ''אל תפקיר אותנו שוב"

תושבי ניר עוז שיגרו היום מכתב לראש ההמשלה בנימין נתניהו, ובו קריאה לאישור המתווה אותו הציג הנשיא ביידן בנאומו "יכול לשים סוף לאבל המתמשך"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
לאחר נאומו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בסוף השבוע האחרון, בו חשף את המתווה הישראלי להסכם לסיום המלחמה הכולל שחרור כל החטופים, שיגרו היום (ראשון) תושבי הקיבוץ ניר עוז מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו קראו לו לאשר את מתווה ההסכם.
המכתב מתאר את קורות הקיבוץ באותה השבת בשביעי באוקטובר ''ההפקרה הקשה של כוחות הביטחון הכתה אותנו בתדהמה. אנחנו והמשפחות שלנו העברנו שעות ללא מענה, לחמנו לבד נגד מאות מחבלים, היינו עדים לזוועות בלתי נתפסות'' תואר במכת היום, עוד 36 חטופים, חיים או מתים, נמצאים עדיין ברצועת עזה. מחכים לישועה, מייחלים להחלטה מנהיגותית אמיצה שתוביל לשחרורם. אנחנו קוראים, אל תפקיר אותנו שוב. תן לנו לשקם את החיים, ולקבור בכבוד את הנרצחים''.
''מתווה ההצעה שלך, כפי שהוצג השבוע בידי נשיא ארצות הברית, הוא מתווה בר-קיימא ובר-ביצוע, שיכול לשים סוף לסבל המתמשך שאנחנו וחברינו מהנגב המערבי עוברים''. נימקו תושבי ניר עוז במכתבם והוסיפו ''החטופים הם הילדים, ההורים והאחים של כולנו, הם היו יכולים להיות הילדים שלך. אל תהפוך את אהובינו לבני ערובה לצרכים פוליטיים''.
''אנחנו יודעים, יש שיח על המחיר, אבל אנחנו את המחיר שלנו כבר שילמנו. שילמנו אותו בדם של יקרינו, בחירותם של אהובינו, בבריאות הגוף והנפש של כל מעגלי קהילת ניר עוז. אנחנו קוראים לך, ראש הממשלה, אל תתן לנו לשלם מחיר נוסף. אל תיתן לחיי אדם להיות משתנה במשוואה פוליטית'' הוסיפו לתאר את כאבם וביקשו "תן לנו להתחיל בתהליך השיקום, תן לנו להביא את יקירינו לקבורה, תן לאנשינו ללכת.''
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה