כסף וצרכנות

המפעל בניר עוז משתף פעולה עם חברת הננו-טכנולוגיה: "מהפכה"

נירלט חברה לננוסנו לצורך השקת צבע אקרילי על בסיס מים שמטרתו להשמיד חיידקים. החידוש הטכנולוגי מייצר מנגנון שאינו פוחת עם הזמן. הפיתוח נותן מענה לצורך שקיים בבתי חולים, דיור מוגן, גני ילדים ומפעלי מזון. המנכ"ל עמרי לוטן: "הצבע אמור להוביל מהפכה במאבק בחיידקים ווירוסים במוסדות רפואיים"
מערכת ice | 
מפעל נירלט שבניר עוז (צילום לירון מולדובן)
מפעלה של חברת נירלט בקיבוץ ניר עוז נפגע קשות ב-7 באוקטובר, אלא שמאז היא חזרה לפעילות, והבוקר (שלישי) נחשף כי היא משיקה בשיתוף עם חברת הננו-טכנולוגיה ננוסנו צבע אקרילי שמטרתו להשמיד חיידקים. זהו אקווניר אקטיב שילד, צבע אנטי-בקטריאלי ואנטי-ויראלי על בסיס מים המשמיד עד 99.9% מהחיידקים והווירוסים תוך שעות בודדות.
לדברי החברה, החידוש הטכנולוגי מייצר מנגנון שאינו פוחת עם הזמן, בניגוד לצבעים אחרים שמחייבים לחדש את הצביעה אחת לשנה או שנתיים. הפיתוח נותן מענה לצורך שקיים בבתי חולים, מרכזים רפואיים, קופות חולים, בתי דיור מוגן, גני ילדים ומפעלי מזון, שבהם יש חשיבות לשמירה מפני זיהומים. מנכ"ל נירלט עמרי לוטן ומנכ"ל ננוסונו אורי בר חיים הדגישו: "הצבע אמור להוביל מהפכה במאבק בחיידקים ווירוסים במוסדות רפואיים".
הראשון לאמץ את הטכנולוגיה החדשה הוא המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. פיילוט נערך במחלקה לדימות השד, ולאחר שהסתיים בהצלחה החלה הצביעה במסגרת פרויקטים בבית החולים. "אנו עושים מאמצים רבים למזער ולמנוע זיהומים", אומר רונן אדרי, מהנדס בית החולים. "אחד הפתרונות הוא שילוב טכנולוגיה הכוללת יישום ננו-חלקיקים בצבע המשמש לחיפוי קירות ותקרות בסביבת המטופל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה