השוק

המפעל מניר עוז בדרך לעסקת ענק: "ממשיכים עם הפנים קדימה"

חברת הצבע נירלט ספגה פגיעה באתר הייצור בקיבוץ בעוטף עזה, ועתה חתמה על הסכם לרכישת פעילות חברת דקוליין. על הפרק: מו"מ עם ספק אירופי מוביל, במטרה לייצר עבורה את המוצרים האקריליים שלה, במקביל לשיתוף פעולה עם יצרנים מקומיים. המנכ"ל עמרי לוטן: "כולנו מגוייסים ורתומים במלוא העוצמה, ובקצב עבודה מטורף"

מערכת ice | 
הריסות קיבוץ ניר עוז לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
על רקע השפעת המלחמה בעזה על פעילותה של חברת הצבע נירלט והפגיעה הישירה והמהותית במפעל המרכזי של החברה הנמצא בקיבוץ ניר עוז, מכריזה נירלט על חתימת הסכם לרכישת פעילות חברת דקוליין, העוסקת בעיקר בייצור, מכירה ושיווק של מוצרי צבע וציפויים דקורטיביים. הרכישה כפופה לאישור הממונה על התחרות.
לדקוליין מתקני יצור המתאימים לייצור חלק חשוב ומשמעותי ממוצרי נירלט, כשבכוונת נירלט להרחיב את יכולות אלו לייצור גם למוצרי נירלט. במקביל, החברה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם ספק אירופי מוביל, במטרה לייצר עבורה את מגוון מוצרי הצבעים האקרילים שלה, זאת, בנוסף לשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים ליצור סל מוצרי צבע נוספים.
נוסף על כך, נירלט נמצאת במשא ומתן מתקדם לשכירת מרכז לוגיסטי בבאר שבע המשתרע על שטח של כ-7,000 מ"ר בנוי, שייתן מענה דומה למרכז הלוגיסטי שהיה לה במפעל בקיבוץ ניר עוז, ופועלת במקביל לגיבוש תוכניותיה לשיקום וקימום המפעל, כמו גם לחזרתה לעבודה במתקנים שלא נפגעו בו ככל שיתאפשר בצל המלחמה.

פועלת במקביל לגיבוש תוכניותיה לשיקום וקימום המפעל. נירלט (צילום: יח"צ)
עמרי לוטן, מנכ"ל קבוצת נירלט, מספר על המהלך: "רכישת דקוליין והרחבתה לייצור מוצרי נירלט, ביחד עם מימוש הפוטנציאל שאנו רואים בחיבור שלה עם נירלט והגדלת יכולותיה של דקוליין, מינוף הידע והעובדים המקצועיים שלה, יאפשרו לנו המשך מתן מענה מיטבי, מקצועי ומהיר לשוק הצבע ולערוצי ההפצה והמיישמים השונים הפעילים בו, על רקע הפגיעה במפעל שלנו, וזאת, בד בבד, להמשך פיתוחה וקידומה של פעילותה של דקוליין בשווקי התמחותה.

"נפעם בכל יום מחדש מהאנרגיות, המקצוענות, המחויבות והיעילות של כל עובדי ומנהלי החברה". עמרי לוטן מנכ"ל נירלט (צילום: ינאי יחיאלי)
"נירלט חברה חזקה ואיתנה וממשיכה במלוא הנחישות עם הפנים קדימה, כשאני נפעם בכל יום מחדש מהאנרגיות, המקצוענות, המחויבות והיעילות אותה מפגינים כל עובדי ומנהלי נירלט הנהדרים, אשר למרות הפגיעה המהותית שספגנו במפעל בניר עוז בפרוץ המלחמה, וכשחלקם הגדול הינם מתושבי הדרום והעוטף בפרט, וחוו ועדיין, מתקפות, אובדן ומציאות בלתי נתפסת, כולם מגוייסים ורתומים במלוא העוצמה ובקצב עבודה מטורף, בכדי להחזיר את מוצרי החברה לשוק במהירות שיא. אין ספק שמדובר בתרבות 'נירלטית' ייחודית ומעוררת השראה. זהו בדיוק ה-DNA שלנו בנירלט ומקור כוחנו כתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה