כסף וצרכנות

ענקית הממתקים הישראלית נמכרה: האם זו העסקה שתשבור את השוק?

חברת גורי תשתלט על פעילותה של חברת יעד ממתקים, שבבעלות סופר דוש. מחזור המכירות של החברה עומד על כ-250 מיליון שקל לשנה. המוצרים שיימכרו: בננית, טבלאות שוקולד ועוגיות בטעם חמאה בקופסאות מתכת. המנכ"ל עודד גורי: "חלק מהמאבק ביוקר המחיה זה להביא יצרנים קטנים למדפים, במחיר מוזל"
מערכת ice | 
חברת גורי (צילום freepik)
חברת גורי, יבואנית ומפיצה של מוצרי מזון וטואלטיקה בראשות עודד גורי, רכשה את הפעילות של חברת יעד ממתקים, שבבעלות סופר דוש. בין המוצרים: בננית מאוסטריה; טבלאות שוקולד מתוצרת לודוויג - גרמניה, המייצרת גם שוקולד במותג פרטי לרשתות כמו אלדי, לידל וטסקו; סוכריות ג'ילי של חברת amp מיוון; ועוגיות בטעם חמאה בקופסאות מתכת מתוצרת ראבי פוד מגרמניה.
מחזור המכירות של גורי הוא כ-250 מיליון שקל לשנה. גורי רכשה את חלקו של עזרא דוש בחברת הממתקים. השותף דודי זריהן יישאר בחברה. בגורי מצפים שבאמצעות מערך ההפצה, מוצרי יעד ממתקים יגיעו לנקודות מכירה נוספות והמחזור יסתכם בכ-20 מיליון שקל לשנה. 
 
"חלק מהמאבק ביוקר המחיה זה להביא יצרנים קטנים למדפים, במחיר מוזל", אומר עודד גורי. בראיון שנערך ב-ynet אשתקד תקף את הצרכנים: "הבאנו מטורקיה חטיפי שוקולד, ופלים ועוגיות של יצרן איכותי בשם אטטי שמוכר בכל אירופה. הרשתות היו בסדר, קיבלנו מקום טוב, נתנו לנו במות תצוגה מיוחדות, אנחנו יותר זולים ב-30% מהמותגים המובילים, ולא הצלחנו. ההתנסות של הצרכנים הייתה נמוכה. הם שולחים יד למותג המוכר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה