בארץ

"קשר הדוק וארוך שנים": זה הפרס שקיבל תעשיין סנו מיו"ר ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות העניק פרס מפעל חיים - יקיר ההסתדרות, לבעל השליטה בסנו - התעשיין אלכס לנדסברג. יו"ר ההסתדרות: "הקשר בין ההסתדרות לסנו ולמשפחת לנדסברג הוא קשר הדוק וארוך שנים, ובא לידי ביטוי ביחסים הטובים בין הנהלת סנו לעובדיה"

מערכת ice | 
דוד ולנדסברג (צילום איקי מימון)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד העניק היום (חמישי) פרס מפעל חיים - יקיר ההסתדרות, לבעל השליטה בסנו - התעשיין אלכס לנדסברג. לצד משפחתו של לנדסברג אשר נכחו באירוע, ניתן היה להבחין ביו"ר מרחב ההסתדרות בשרון יוחנן נתנזון וסגנו שאולי דור. סגן יו"ר ההסתדרות ויו"ר אגף ארגון ומרחבים אבי יחזקאל וכן ועדים ועובדים מהמרחב.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בירך את לנדסברג על זכייתו: "אירוע מרגש לאיש מרגש. הקשר בין ההסתדרות לסנו ולמשפחת לנדסברג הוא קשר הדוק וארוך שנים, ובא לידי ביטוי ביחסים הטובים בין הנהלת סנו לעובדיה".
עוד ציין בר דוד: "ה-DNA של סנו הוא מהמרשימים ביותר שראיתי בתעשייה הישראלית. המוצרים של סנו מהווים כבר שנים, תו תקן איכותי של התעשייה הישראלית במלוא תפארתה. אנחנו גאים בך ובעובדים שלך ומודים לך על כל העשייה הברוכה לטובת התעשייה והחברה הישראלית".
בתחילת חודש אפריל, עלתה הענקית סנו לכותרות בשל הודעת הממונה על התחרות.  בהודעה שפורסמה, חשפה הממונה על התחרות לציבור על כוונות חיוב במסגרת ההסכמות שאליהן הגיעה עם סנו. במסגרת ההסכמות, סנו תשלם יותר מ-16 מיליון שקל לאוצר המדינה בגין הפרות לכאורה של הוראות חוק קידום התחרות בענף המזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה