בארץ

הסתה ותמיכה בטרור: כתב אישום הוגש נגד אחותו של הנייה

צבאח עבד אל סאלם הנייה, אחותו של בכיר החמאס, נעצרה בתחילת החודש בחשד לתמיכה בטרור. כעת, הפרקליטות מפרסמת כי הוגש נגדה כתב אישום בגין ביצוע הסתה ותמיכה בטרור
מערכת ice |  1
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, צבאח עבד אל סאלם הנייה. הנייה נעצרה בתחילת החודש על ידי המשטרה והשב"כ בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה בטרור בישראל.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ציון קינן, יומיים לאחר ה-7.10 אחותו של הנייה שלחה הודעות תמיכה לעשרות אנשים בהם היא מעודדת ותומכת במעשי חמאס בטבח, אחד מאנשי הקשר אליה שלחה את ההודעות היה אחיה, איסמעיל הנייה.
בהודעה אחת שצבאח שלחה נכתב: "הוי אלוהינו יש לנו אחים בך נכנסו לאויב שלנו את הדלת ניצחון לדת שלך ושחרור לאסירים שלנו ויציאה של הנביא שלך מוחמד עליו התפילות, עשה להם סיבות הכוח והיכולת העליונות."
היא המשיכה בדברי השבח: "ספק להם ממה שיש לך והכוח שלך והניצחון שלך, הוי אלוהים הרחק מאיתנו ומהם כוחו של האויב שלך והאויב שלנו הקנטרני. הוי אלוהים הניצחון ממך זה שהבטחת בו לעבדים שלך המאמינים. הגבירו את הבקשה בוקר שלכן ניצחון מאלוהים והניצחון בקרוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אישי
    מירו 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית משפט עוד ישחרר אותה עם נזיפה למשטרה נכון ברק ?
    סגור