בארץ

שקד מגיבה לסערה: "מי שלא עומד בחום, שלא יכנס למטבח"

איילת שקד הגיבה על הסערה בעקבות הקלטות השיחה שלה עם אפי נווה בקשר למינוי השופט אורנשטיין: "יצרתי שותפות עם לשכת עורכי הדין"
מערכת ice | 
איילת שקד (צילום ליאור יאדו)
השרה לשעבר איילת שקד הגיבה בפוסט בפייסבוק על פרשת מינוי השופט אורנשטיין ועל ההקלטות שלה בנושא שנחשפו ב-N12. שקד כתבה: "לפני תשע שנים נכנסתי למשרד המשפטים ביראת קודש. בה בעת, קיבלתי החלטה שאני לא אהיה שרה חסרת יכולת ביצועית וחסרת השפעה. התיישבתי בלשכה חדורת מטרה לממש את המדיניות עליה התחייבתי - מערכת משפט שמרנית יותר ומגוונת יותר."
 
היא הוסיפה כי: "לשם כך יצרתי שותפות עם לשכת עורכי הדין. מה שהשתנה בלילה הזה היה מארג יחסי הכוחות בקרב חברי הוועדה לבחירת שופטים. זה לא נעים לראות איך מכינים נקניקיות. זה ודאי לא נעים לשמוע הקלטות אישיות על ניהול מהלכים פוליטיים ומינויים. בכל תחום. לא נעים, אבל כך הדברים עובדים. ומי שלא יכול לעמוד בחום, שלא יכנס למטבח."
היא מתייחסת לסערה שנוצרה בעקבות ההקלטות שלה עם אפי נווה: "בעניין השופט אורנשטיין, ועדת האיתור המליצה על שני מועמדים: השופט אורנשטיין והשופט שנלר. השופט שנלר היה שייך למחנה הפוליטי שלי והופעלו עליי לחצים פוליטיים למנותו. מנגד, נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור ז"ל, מערכת המשפט ולשכת עורכי הדין הפעילו עליי לחצים למנות את אורנשטיין. המערכת המשפטית לגווניה השונים סברה באופן גורף שהוא המועמד המתאים ביותר לנהל את בית המשפט המחוזי החשוב ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה