בארץ

ארנון בר דוד נגד נתניהו: זו הדרישה של יו"ר ההסתדרות

במהלך ועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח באילת, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד העביר מסר תקיף לרה"מ בנימין נתניהו: "צריך להכריז על בחירות. לא עכשיו, בעוד שנה אבל בוא תכריז על בחירות. תוריד את הלחץ עכשיו"

מערכת ice |  3
ארנון בר דוד, בנימין נתניהו
בין הבכירים שנכחו במהלך וועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח באילת, ניתן היה להבחין ביו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד אשר העביר מסר תקיף לראש הממשלה בנימין נתניהו. "צריך להכריז על בחירות. לא עכשיו, בעוד שנה אבל בוא תכריז על בחירות. פברואר 2025 תוריד את הלחץ עכשיו. אתמול ראיתי מה הולך לקרות בירושלים ולא יכולתי לשבת בבית, עליתי לירושלים". 
על רקע סערת חוק הגיוס, ציין בר דוד כי "תפקיד המנהיג הוא לקבל החלטות". ארנון המשיך לעקוץ בדבריו את רה"מ נתניהו ואמר בפני הנוכחים: "מה יקרה אם על רקע המלחמה, סוף סוף נפתור את משבר הגיוס, הממשלה תיפול? שתיפול. המדינה לפני הכל, לפני הכיסא ולפני הלשכה. שאלו אותי אם אני היית מתפטר, אני הייתי מתפטר 30 פעם אם מה שקרה ב-7 באוקטובר היה קורה במשמרת שלי".
 
מלבד יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, נכחו בוועידת שוק ההון לחיסכון ארוך טווח לא מעט בכירים ובעלי תפקידים בבתי השקעות, חברות ביטוח, קופות גמל ענפיות ופעילים בשוק ההון ובשוק החיסכון ארוך הטווח.
בין הנוכחים שהשתתפו בוועידה: מתניהו אנגלמן המשמש כמבקר המדינה, יוסי לוי המכהן כמייסד ומנכ"ל משותף בית ההשקעות מור, גילעד אלטשולר המשמש כמייסד ומנכ״ל בית ההשקעות אלטשולר שחם ונוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא איבד את זה
    חיים 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראשי הוועדים כבר הודיעו שאין להתייחס אליו , הוא לא מייצג אותם בנושאים אלו
    סגור
  • 2.
    שישיב בשקט ארנון ויתמודד בבחירות שנקבעו לפי חוק (ל"ת)
    דני 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מי אתה ארנון???
    דרומי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי אתה ארנון???מי אתה ארנון???מי אתה ארנון??מי אתה ארנון???מי אתה ארנון???מי אתה ארנון???
    סגור