בארץ

הפועל תל אביב סופדת בכאב: "היה דמות מוכרת בקרב השחקנים"

ישראל בויקו, אשר היה הבעלים הגאה של "המסעדה הסינית" אשר זכתה גם לכינוי "הסינית האדומה", הלך לעולמו בגיל 75. בויקו היה ידוע באהבתו לקבוצת הפועל תל אביב, שרכשה ממנו שירותי קייטרינג 
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
ישראל בויקו, אחד מהמסעדנים המוכרים ביותר בתחום הקולינריה הישראלית, הלך לעולמו אתמול (רביעי) בגיל 75. בויקון הוא הבעלים של "המסעדה הסינית" אשר זכתה להכרה רבה, אך הוא החליט לפני כשבע שנים לסגור את כל סניפיו. הותיר אחריו בן שמתגורר בימים אלו בחו"ל.
המסעדה שזכתה לכינוי "הסינית האדומה" נפתחה בתל אביב בתחילת שנות השמונים. היא כונתה כך, בין היתר, בשל העיצוב האדום שאפיין אותה במהלך השנים ומשום שבויקו אהד את הפועל תל אביב בכדורגל. הקבוצה אף רכשה ממני שירותי קייטרינג במהלך שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים.
 
 
בשנת 2017 המסעדה קיבלה הודעת פינוי עקב אחד מפרויקטי התמ"א הרבים בתל אביב. למרות שהמאבקים על המקום עדיין נמשכים, המסעדה בסופו של דבר נסגרה. בויקו היה אחת מהדמויות המוכרות והוא נהג להסתובב רבות בתל אביב עד השנים האחרונות, בהם העדיף להסתגר בבית עקב מצבו הבריאותי. הוא הצליח להיכנס ללב הלקוחות במהלך השנים בהן המסעדה פעלה, והביא את סצנת האוכל האסיאתי לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה