בארץ

שתיקת ארגוני הנשים: "למדינת ישראל מחויבות מוסרית, המסר חייב להדהד"

במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי בכנסת ציינה אורלי פרומן מ"מ יו"ר מכבי תנועה עולמית וחברת הכנסת לשעבר: "ליום האישה הבינלאומי בשנת 2024 יש פנים ויש שמות – של 19 הנשים החטופות הנמצאות במנהרות החמאס". המנהיגות הנשית של מכבי תנועה עולמית, קוראת לכל ארגוני הנשים בארץ ובעולם, להצטרף לקמפיין ברחבי העולם
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
במסגרת אירועי יום האישה הבינלאומי בכנסת ציינה אורלי פרומן מ"מ יו"ר מכבי תנועה עולמית וחברת הכנסת לשעבר, כי "למדינת ישראל יש מחויבות מוסרית לכל הנרצחות והנרצחים שעברו טרור מיני". פרומן טוענת כי "יש להביא את הנושא למודעות רחבה בעולם נוכח שתיקתם והכחשתם של ארגוני הנשים הבינלאומיים".
נשות מכבי תנועה עולמית העלו לאחרונה את מיזם "100 נשים ב-100 ערים" כדי להעלות את המודעות לטרור המיני שביצעו מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר ושממשיך גם היום כלפי החטופות ולפעול כדי שהמסר יופץ ויהדהד בעולם. התנועה מעודדת נשים מובילות בקהילות יהודיות ב-80 מדינות ברחבי העולם לייצר מפגשי הסברה להעלאת המודעות בקהילות שלהן.
המנהיגות הנשית של מכבי תנועה עולמית, קוראת לכל ארגוני הנשים בארץ ובעולם, להצטרף לקמפיין ברחבי העולם להעלאת המודעות לטרור המיני - לפשע הנתעב שהתרחש כאן ב-7 באוקטובר, ובמיוחד אחרי שדו''ח האו''ם שפורסם מאשר שהטרור המיני התרחש ומתרחש, עד אשר תתקבל הכרה בינ"ל שזוועות אלו קרו והתרחשו בישראל'.

(צילום: יח"צ מכבי תנועה עולמית)
התנועה מתכוונת להרחיב את התוכנית גם בקרב קהל צעיר באוניברסיטאות בארה"ב. פרומן ציינה עוד: "ליום האישה הבינלאומי בשנת 2024 יש פנים ויש שמות – של 19 הנשים החטופות הנמצאות במנהרות החמאס וכולנו מתפללים ומייחלים לשובן הביתה במהרה ובשלום יחד עם כל החטופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה