בארץ

טלי גוטליב בפנייה חריגה: "אדוני רה"מ, זה גבול שלא חוצים!"

חברת הכנסת פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו בפוסט שפרסמה ברשת X (טוויטר לשעבר), ומחתה על ההחלטה להעלות את המע"מ בעקבות המלחמה: "זו פגיעה קשה מדי, אל תיתן לפקידי האוצר להכתיב לנו העלאת מע"מ"
מערכת ice |  2
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע ה"גזרות הכלכליות" שממשלת ישראל הודיעה כי תבצע במטרה להתמודד עם העלויות הגבוהות של מלחמת חרבות ברזל, חברת הכנסת טלי גוטליב פרסמה ציוץ בחשבונה ברשת X (טוויטר לשעבר) ומחתה על ההחלטה של להעלות את המע"מ ב-1% לרמה של 18%: "זה גבול שלא חוצים", כתבה.
גוטליב פנתה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, והזכירה לו את העובדה שהתחייב בעבר כי לא יעלה מיסים. "להעלות מע"מ? זה גבול שלא חוצים. פגיעה קשה מדי. אנחנו בעיצומה של מלחמה, כל מאבק שלק קשור למלחמה ולמטרותיה נראה שולי". בהמשך היא הוסיפה כי אסור לו להיכנע ל"פקידי האוצר" להכתיב את ההחלטה הזו. "חובה עלינו להתנגד לגזירה זו!".
   
כזכור, חברת הכנסת פרסמה לאחרונה צילום של מכתב איום על חייה שקיבלה מארגון בשם "הנוקמים", הקורא לה לפעול למען הפלת הקואליציה, תוך הצגה של ההשלכות שעשויות לקרות במידה ולא תפעל למען השגת המטרה הנ"ל. ""ארגון ״הנוקמים״ מסביר לי שהוא עלול לחסל אותי", כתבה בחשבון ה-X  שלה (טוויטר לשעבר). כמו כן, חברי קואליציה נוספים קיבלו מכתב זהה מאותו ארגון, עם איום מפרוש על חייהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מעניין אם הנוקמים אינו בוט רוסי או משהו כזה.
    יהודה 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ובלי קשר טלי יקרה צריך לכסות על הכספים הגואליציונים.
    סגור
  • 1.
    טלי גוטליב
    י.ר. 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נפלא, טלי רק תנסי לשכנע את הוד מעלתו, לסגור משרדים מיותרים, ואולי גם לותר על עשירית מהשכר, כמו שהיזמה שנכשלה בימי הקורונה?
    סגור