בארץ

רשת am:pm ביוזמה מעצימה: משיקה קולקציית תיקים עם "ציטוטי ברזל"

השקעה קטנה אשר מצמיחה מנהיגות גדולות: רשת am:pm ועמותת שוות משיקות קולקציית תיקי בד מקורית שיסחפו את הקיץ המתקרב בסטייל, עם "ציטוטי ברזל" של נשים ונערות מעוררות השראה בישראל: "מהעצב נבנה מחדש"

מערכת ice | 
סניף am:pm (צילום יח"צ)
רשת am:pm, בבעלותה למעלה מ-60 סניפים בפריסה ארצית, מחיפה ועד נס ציונה, 
שמה את הנשים בפרונט, ויוצאת בקמפיין חדש, מטריף חושים, ומעודד לתקופה הקשה. הרשת משיקה בשיתוף עם עמותת "שוות" קולקציית תיקי בד רב פעמיים שכולה העצמה נשית.
המהלך המשותף הייחודי של am:pm ועמותת שוות המפעילה תוכניות מנהיגות לנערות נולד כדי להוקיר תודה, להביע הערכה עמוקה ולתת במה לעשייה מעוררת ההשראה של נשים בכל החזיתות, משדה הקרב והחמ"לים ועד חיזוק העורף והמשפחה.
קולקציית התיקים היפהפייה פרי יוזמתן של am:pm ועמותת שוות מהווה נדבך נוסף בעשיית הרשת למען הקהילה. כל תיק בליין הבלעדי מעוטר באיור מקורי של המאיירת והמעצבת הגרפית דיאנה פרוקופץ.
האיורים המקוריים יהיו לצד ציטוט עוצמתי של אישה או נערה מעוררת השראה בישראל, גיבורת מלחמת חרבות ברזל: "אנחנו הדור שימשיך את הכול וזה הקול שצריך לשמוע", ציטוט של שירי יחיאלי, תלמידת י"ב מכפר עזה. או לדוגמה: "איך לא אני יודעת לבד – תגידו לי איך כן", ציטוט של נירה שפק, אל"מ במיל' וח"כית לשעבר.
עוד ציטוטים מרגשים שנבחרו ברוח התקופה: "רק בזכות אחווה ואחדות ננצח, מהעצב נבנה מחדש", ציטוט של אריאלה ברקוביץ, יוזמת ארגון לביאות בעורף. "כל בחירה שאנחנו
עושות צריכה להיות מאהבה וחיוך", ציטוט אחרון של מאיה אלפר, ניצולת מסיבת נובה.
התיקים שמדברים בעד עצמם כבר זמינים ויימכרו במשך חודש ימים בסניפי am:pm ובאון ליין תמורת 14.99 ש''ח לתיק. כל ההכנסות מהמכירות הן תרומה לעמותת שוות.

נטלי מורדי בר, מנהלת השיווק של אמפמ הגיבה על היוזמה המרגשת: "מעורבות ונתינה הן ערכי הליבה של am:pm, על כן שיתוף הפעולה עם עמותת "שוות" זאת זכות וגאווה גדולה עבורנו. הקולקציה הבועטת שיצרנו יחד היא עוד דרך להצדיע לנשים להן חלק משמעותי בניהול שגרת חירום ואיתנות העורף, להזכיר ולהנציח את רגעי הגבורה, לחזק, להביע את החוסן והרוח של החברה הישראלית ולעורר השראה בקרב לקוחותינו".
כזכור, עמותת שוות הוקמה בשנת 2018 במטרה להבטיח שנערות יממשו את הפוטנציאל שלהן באמצעות חיזוק הביטחון ותחושת הערך העצמי שלהן, הגדלת המודעות שלהן לאפשרויות השונות ומתן כלים מעשיים להשיגן. 
העמותה מפעילה תוכניות בפריסה ארצית בלמעלה מ-25 ערים ברחבי הארץ, המסייעות לנערות לפתח הערכה עצמית חיובית לטווח הרחוק, דרך התנסות מוקדמת בהצבת מטרות, מישוב עצמי אפקטיבי והיכרות עם נשים מעוררות השראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה