בארץ

בהלה בלשכת נתניהו: חפץ חשוד נחשף במשרד ראש הממשלה

מעטפה חשודה שהגיעה למשרדו של רה"מ בירושלים זוהתה כ"חפץ חשוד". לאחר סימנים שעלו בשיקוף, כוחות הביטחון הוזעקו באופן מיידי למקום. המעטפה טופלה לפי הנוהל, ובאגף ביטחון וחירום במשרד רה"מ הרגיעו: "לא נשקפה סכנה לעובדים"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום חיים גולדברג/פלאש 90)
הערב (ראשון) הגיעה למשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מעטפה חשודה וזוהתה כ"חפץ חשוד". לפי דיווחים, לאחר סימנים שעלו בשיקוף, כוחות הביטחון הוזעקו והמעטפה טופלה על פי הנוהל. באגף ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה מסרו בעקבות הדיווח: "הטיפול הסתיים, לא נשקפה סכנה לעובדים".
בוועידת הנשיאים שנערכה לפני זמן קצר בירושלים, נתניהו קרא לקטאר להפעיל לחץ על ארגון הטרור חמאס להגמיש את עמדותיו על מנת להגיע להסכמה על עסקת חטופים חדשה. הבוקר בפתח ישיבת הממשלה הצהיר נתניהו על אישור הממשלה פה אחד את ההחלטה ההצהרתית בעניין התנגדות ישראל לתכתיבים בין לאומיים. 
מתיחות נרשמה בשעות האחרונות, ברקע החלטתו של ראש הממשלה לצמצם משמעותית את עלייתם של אזרחים ערבים ישראלים להר הבית במהלך חודש רמדאן הקדוש למוסלמים. בכך קיבל נתניהו את עמדתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושרים נוספים, ועורר את חמתם של גורמים במפלגות הערבית וברשות הפלסטינית.
אחד החששות הגוברים הוא כי ההחלטה עלולה לגרור התלקחות ועימותים באזור, בצל המלחמה המתמשכת ברצועת עזה. בתוך כך, פעיל המחאה עו"ד גונן בן יצחק, הגיב בעוקצנות לאירוע החפץ החשוד שהתגלה בלשכתו של נתניהו. "אירוע חריג במשרד ראש הממשלה", כתב בציוץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר), "מעטפה חשודה הגיעה למשרד. מבדיקה הסתבר שאין בה כסף".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה