משפט

טרגדיה בצפון: בעל החומוסייה האהובה נרצח בגיל 42

ענאן חביש נורה למוות בירכא. עם בוקר, הגיע להכנות במסעדה שלו ואז נפגע מירי מטווח קצר. טרם נעצר חשוד במקרה, אך ידוע כי שמו נקשר בסכסוכים רבים. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה למפכ"ל המשטרה והנחה לתגבר את הכוחות במקום, בצל החשש מחוליית פשע המטילה אימה על הציבור
מערכת ice |  2
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
ענאן חביש, בן 42 מירכא נורה למוות הבוקר (שבת) ביישוב שבצפון. חביש הוא בעליה של חומוסיה, ושמו נקשר בסכסוכים לא מעטים שהטילו עליו אימה. מוקדם הבוקר הוא הגיע להכנות במסעדה שלו ואז נורה מטווח קצר, כשטרם נעצר חשוד במקרה. רק ביממה האחרונה נקבע מותם של ארבעה מהחברה הערבית. 
המשטרה דיווחה כי היא פתחה בחקירת המקרה בחשד לרצח, כאשר שוטרי תחנת גליל מערבי הוזעקו למקום האירוע והחלו בסריקות באזור. חובש רפואת חירום במד"א חטיב שאחדה סיפר שכאשר הגיע לזירה, הייתה התקהלות רבה והגבר היה כבר ללא סימני חיים. "כשהגענו למקום הייתה המולה", הוא אמר.

"הובילו אותנו אל הגבר שהיה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". כבר לפני שנה פנה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למפכ"ל המשטרה, והנחה לתגבר את הכוחות בירכא.
 

בן גביר הורה למשטרה להגביר את המאמצים לעצור את חוליית הפשע המטילה אימה על הציבור בירכא, כשהוא סבור כי מדובר באירועים חמורים שיש לטפלם באופן מיידי. הדברים התפרסמו לאחר שראש המועצה המקומית ירכא, והיב חביש, פנה לשר בבקשה לטפל באירועי הפשיעה שהתגברו בישוב.
 
ביממה האחרונה נקבע מותם של ארבעה אנשים מהחברה הערבית. במרכז הרפואי לגליל נקבע לפנות בוקר מותו של עדנאן שחאדה בן 50 מדיר חנא. הוא הובא במצב קשה לביה"ח לפני כשבועיים לאחר שנפצע מירי מטווח קצר באטליז בכפר, על רקע סכסוך מתמשך בין משפחות. בעקבות הדיווחים על הרצח, ארגון יוזמות אברהם עדכן כי 13 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן ירבו כמוהו
    אברהם יוסף 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אוכלים אצל ערבים אסור בתכלית האיסור
    סגור
  • 1.
    הפועל באר שבע
    בני 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לפועל באר שבע מתקדמים בצעדי ענק להוביל את הצמרת הליגה
    סגור