משפט

בניה ברבי מגיש תלונה במשטרה: מי מוכר הופעות בשמו?

בניה ברבי ניגש למשטרת כפר סבא ודיווח על אדם שניסה להתחזות לו כדי למכור לכאורה הופעות לחיילים בשמו. הזמר הבין לאחרונה כי מתחזה פתח על שמו פרופיל פייסבוק שזהה למקורי, שם הוא מוכר הופעות ועוקץ מקדמות מאותם חיילים
מערכת ice | 
בניה ברבי (צילום מסך כאן 11)
אחרי שהמריא למלון הסודי של ניצולי המסיבה הארורה ברעים, שם ניגן איתם והעביר סדנאות כתיבה. באופן אורגני נוצר חיבור בין הזמר לניצולים וביחד הם כתבו ומבצעים את "זה בסדר". שיר חדש שנותן המון תקווה, הזמר בניה ברבי מגיש תלונה במשטרה על אירוע לא נעים כלל שעבר.
על פי פרסום ראשון של מאקו, ברבי ניגש למשטרת כפר סבא ודיווח על אדם שניסה להתחזות לו כדי למכור לכאורה הופעות לחיילים בשמו. הזמר הבין לאחרונה כי מתחזה פתח על שמו פרופיל פייסבוק שזהה למקורי, שם הוא מוכר הופעות ועוקץ מקדמות מאותם חיילים.
בסביבתו של ברבי הסבירו למאקו: "הוא ביקש מהם מקדמה של 30 אלף שקל ופרטי חשבון בנק", כאשר המידע הגיע אל הזמר ואנשיו הוא מיד מיהר להגיש תלונה במשטרה שתחקור את הנושא. הוא עצמו טרם הגיב לפרסום.
בין מילות השיר: "הכי רוצה להיות ביחד. אף פעם לא להיות לבד, הכי רוצה לשיר חזק להחזיק לך את היד. הכי רוצה לחיות בלי פחד, זה בסדר לצחוק סתם ככה. הכי רוצה לחבק קרוב, זה בסדר לאהוב. זה בסדר להתאפר להתלבש יפה, זה בסדר לאבד כיוון. החיים הולכים קדימה אז מי אני שלא אמשיך?"
ברבי מספר על תהליך היצירה: "כל אחד ואחת מהחברים שפך על הדף את הרצון שלו לחמלה פשוטה, שיקבלו אותם כמו שהם היום. זה בסדר להרגיש, לשתוק, לבכות, להתאפר. זה בסדר הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה