משפט

אירוע מכוער ברמי לוי: מה גרם לעובד לדקור נהג?

לאחר שהעיר לנהג לכאורה שפרק סחורה בצמוד לחנייה של הסניף, הסדרן העיר לנהג משאית שפרק סחורה לקופת חולים סמוכה והעניינים הסלימו. הנהג סיפר: "הסברתי לסדרן שאני חונה לכמה דקות לפרוק סחורה כי אין לי מקום אחר באזור. לפתע הוא התנפל עליי, הוא היה עצבני מאוד. באטרף. שלף סכין או אולר ודקר אותי במותן"
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום יחצ)
אירוע חמור ביותר התרחש בסניף 'רמי לוי שיווק השקמה' בגבעתיים, כאשר אחד הסדרנים זעם על פי הדיווח במאקו על נהג משאית שפרק סחורה בחניית הספקים בסניף ואז לכאורה רץ לעברו ודקר אותו במותן. הנהג נזקק לטיפול רפואי.
ביום חמישי שעבר, הדוקר, תושב רמת גן בן 28 עבד במשמרת כסדרן בסניף, הוא הבחין בנהג שפורק סחורה עבור סניף קופת חולים מכבי ולטענתו הנהג פרק את הסחורה באופן שגרם להפרעה עבורו לסדר את הסחורה במחסן.

לאחר שהעיר לנהג לכאורה, העניינים הסלימו. הנהג סיפר: "הסברתי לסדרן שאני חונה לכמה דקות לפרוק סחורה כי אין לי מקום אחר באזור. לפתע הוא התנפל עליי, הוא היה עצבני מאוד. באטרף. שלף סכין או אולר ודקר אותי במותן".
שוטרים מתחנת גבעתיים הגיעו במהרה וגבו עדויות מעדי ראייה, הסדרן נלקח לחקירה והודה שם במיוחס לו. הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בעיר בגין פציעה כשהעבריין מזוין, הוא נשאר במעצר עד תום ההליכים על פי החלטת בית המשפט.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם רמי לוי עצמו היה שותף לדקירה?
    תושב גבעתיים 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה מופיעה תמונתו של רמי לוי אם הוא עצמו כלל אינו קשור לאירוע? שוב ניסיון לפגוע בו?
    סגור
  • 1.
    "מעצר עד תום ההליכים" ??... מה הוא טרוריסט ??.. (ל"ת)
    רני 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כן
    שמעון 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן
    סגור