תרבות ופנאי

נהגי המשאיות של טיילור סוויפט חוגגים: זה הבונוס השמן ששילמה

הזמרת שהצליחה לגרום לקהל שלה לחולל רעידת אדמה, החליטה להעניק בונוס כספי שמן ביותר לנהגי המשאיות שאחראים על העברת הציוד שלה. כמה זה בונוס? יותר ממה שנדמה לכם
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)
טיילור סוויפט שנמצאת בתחילתו של סיבוב ההופעות שלה, שצפוי להירשם כאחד מהמכניסים בהיסטוריה, החליטה לשלם לא מעט כסף על העברת משאיות ריקות. בכלי התקשורת בארה"ב לא פסחו על התייחסות לשירה "Picture To Burn", עם הטנדר הישן והשנוא, בכל אופן נראה שמדובר ברצון של סוויפט לפרגון מיוחד עבור האנשים השקופים בארגוני ההופעות.
מקור המקורב לסוויפט אמר ל-TMZ שהבונוסים הגיעו לאחר ההופעות של הזמרת בסנטה קלרה. לפיו, יש כמעט 50 נהגי משאיות המעורבים בהעברת ציוד לסיור, כלומר סוויפט, 33, חתמה על "שטח ריק" תמורת כמעט 5 מיליון דולר.
נהגי המשאיות של סוויפט לא היו היחידים שנותרו "מוקסמים" מהנדיבות שלה. מקור כלי החדשות חשף שסוויפט גם נתנה בונוסים של "סוף הסיבוב" לכל חברי הלהקה שלה, רקדנים, טכנאי תאורה וסאונד וקייטרינג.
לא ברור כמה הם קיבלו, אך ל-TMZ נאמר כי מדובר ב"סכום נדיב מאוד".
סיבוב ההופעות של סוויפט, שהתחיל קצת לא מקובל בגלל תקלת Ticketmaster, צפוי להכניס מכירות כרטיסים מדהים של מיליארד דולר, מה שהופך אותו לסיבוב ההופעות הרווח ביותר אי פעם.
סיבוב ההופעות, שיסיים את השלב הראשון שלו בארה"ב החודש לפני שיצא אל מעבר לים, צפוי לגרוף כמעט 5 מיליארד דולר.
סוויפט - שהסיבוב שלה גרר אף השפעה על כלכלת ארה"ב רשמה הישג היסטורי לסיבוב ההופעות כאשר מעריצים הצליחו ליזום רעידת אדמה בעוצמה 2.3 שהתחרתה ב"רעידת החיות" של ה-NFL ב-2011, שנגרמה משאגה. אוהדים אחרי טאצ'דאון שכבש בצד של סיאטל סיהוקס נגד ניו אורלינס סיינטס במהלך משחק פלייאוף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בגלל המהפכה המשפטית
    מלכה 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדיקטטורה אשמה
    סגור