משפט

"זמן מלחמת אחרית הימים": בן 22 מואשם בהזדהות עם ארגוני טרור

מקרה נוסף של טרור מבית. ברקע מלחמת חרבות ברזל, כתב אישום חמור הוגש נגד צעיר בן 22 מטירה לאחר מספר פרסומים שהעלה לרשתות החברתיות
מערכת ice | 
דאעש (צילום shutterstock)
לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד צעיר בן 22 מטירה, במקביל לבקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים. זאת לאחר שהצעד אושר על ידי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה ופרקליט המדינה, עמית איסמן.
כתב האישום הוגש נגד הצעיר, מואמן מנצור, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל חלק מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי מנצור הזדהה עם ארגוני טרור שונים בפרסומים שביצע בחשבון האינסטגרם שלו ובסטטוס בוואטסאפ.
בחודש שעבר כתב בערבית בסטטוס שלו ברשת הוואטסאפ, בין היתר: "הכשירו את הצבאות וחסנו את הנפש שכן זהו הזמן, זמנה של מלחמת אחרית הימים, אם ירצה האל יתעלה וזו לא תסתיים אלא ברצח של עלי העין האחת מקרבם". כעבור יום, פרסם באינסטגרם סטורי שבו הזדהה עם ארגון הטרור אל-קאעידה.
עוד עולה מכתב האישום כי בחודש יוני האחרון הזדהה מנצור באינסטגרם עם ארגון הטרור דאעש, כשפרסם סטורי שבו סרטון שנראים סממני דאעש מובהקים, וברקע התנגן המנון ג'יהאדי שעוסק במי שיצאו והקריבו את כל רכושם ונפשם לטובת ג'יהאד למען אללה. חודש לאחר מכן פרסם סרטון נוסף ברשת החברתית, בו נראים אנשים מניפים דגל דאעש כשאחד מאלה שהופיעו בו נואם נאום לוחמני הנוגע לארגון.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי מסוכנותו הרבה של מנצור, "מתעצמת עד תום, בשים לב לאמירותיו הקיצוניות, המתריסות, הלעומתיות וחסרות המורא והרסן במסגרת חקירותיו, נגד ישראל, המשטר בה והיהודים הגרים בה, וזאת בין היתר, בהתייחסותו ליהודים ככופרים שיגיעו לגיהינום, אמירתו כי יהרוג את כל מי שמתנגד להקמת מדינה אסלאמית בישראל ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה