משפט

עוקץ דיסקיות החטופים נחשף: כך נעקצו אלפי שקלים

מפלג ההונאה במשטרת מחוז ת"א עצרו זוג חשודים שניצלו את דיסקית המותג של משפחות החטופים וביצעו הונאה באלפי שקלים
מערכת ice | 
מיצג הדובים בכיכר דיזנגוף (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, התנהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה, אודות זוג חשודים שעסקו לכאורה בהונאה ומרמה, תוך התחזות לאדם אחר. על פי החשד שיטת הפעולה של החשודים הייתה, הצטרפות לקבוצות וואטסאפ שכונתיות בתל אביב באמצעות מספר טלפון הנחזה לאחד מחברי הקבוצה.
בהמשך, לאחר שהצטרפו, הציעו לחברי הקבוצה לרכוש תמורת 40 שקל את הדיסקית המוכרת למען החטופים בעזה, כאשר אין בכוונתם לספק את הדיסקית לרוכשים. הגדילו החשודים לעשות ופתחו קבוצת pay box לטובת התשלום וגריפת אלפי שקלים לכיסם. לאחר התשלום היו עוזבים את הקבוצה ולא מנפקים את הדיסקית.

במהלך החקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, הצליחו השוטרים להתחקות אחר מסלול העברת הכספים, מה שהוביל לזהות החשודים בני זוג תושבי פ"ת (20, 23) שנעצרו אתמול והועברו לחקירה ביחידת ההונאה. בתום החקירה שוחררו בתנאים מגבילים.
רק השבוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הצליח להביך את התקשורת עם שאלה שניסתה להביך אותו. לאחר שנשאל האם הרוטציה תתקיים במשרד החוץ, כאשר נותר שבועיים על פי ההסכם ועל סוגיית הדסקית שמשפחות החטופים טוענות כי הם לובשים אותן, נתניהו השיב בתקיפות: "אני לא מתכוון להכנס לדברים האלה, אין שינוי בתכניות, אבל אני באמת עוסק בזה. החודש הזה היה עמוס בשש משימות ובראשן שלוש - חיסול חמאס, החזרת החטופים והבטחה שעזה לא תחזור להיות עוד הפוקד מוקד טרור נגדנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה