משפט

טסתם בחברת התעופה הזו מאז 2015? כנראה שמגיע לכם פיצוי

חלק מהלקוחות שהזמינו כרטיסי טיסה דרך האתר של ריינאייר מאז 2015, שילמו תוספת בעבור המרת מטבע, שהם לא היו אמורים לשלם, על כך על חברת התעופה להחזיר להם את הגביה המיותרת, שלא מסתכמת בסכום גבוה מדי
מערכת ice | 
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
לא מעט טסים ישראלים שהמריאו בשמונה השנים האחרונות עם חברת תעופת הלואו קוסט ריינאייר, קיבלו הודעה כי מגיע להם פיצוי ממנה. שמעון יעיש כתב התיירות של ישראל היום הסביר כי מדובר בתיקון לגבייה מיותרת מ-2015 עד ימים אלה.
על פי יעיש, חלק מהלקוחות שהזמינו כרטיסי טיסה דרך האתר של ריינאייר מאז 2015, שילמו תוספת בעבור המרת מטבע, שהם לא היו אמורים לשלם, על כך על חברת התעופה להחזיר להם את הגביה המיותרת, שלא מסתכמת בסכום גבוה מדי.

מדובר באלפי לקוחות של החברה, אולי קצת יותר, שזכאים לקבל פיצוי של כמה דולרים או עשרות דולרים בודדים בהתאם לכמות הטיסות שהזמינו בפרק הזמן הזה ונגבה מהם תוספת על המרת המטבע, ועדיין יש זכאות להחזר.
 בהודעה נכתב בין היתר: "במסגרת הסכם הפשרה בבית המשפט בישראל ואושר ביוני 2021, אתה זכאי לפיצוי על פי ההסכם והדבר תלוי בסכום ששילמת עבור המרת המטבע מיורו לדולר. כדי לקבל את הזיכוי בגובה XXX, מלא את הטופס המצורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה