תיירות

חברת התעופה האהובה נגד ישראל? זה הצעד המרגיז שנקטה

במייל הגיעה ההצעה ללקוחות ריינאייר עם המבצע של 15% הנחה על טיסות מיעדים שונים בהם פועלת החברה, כאשר בין הטיסות המוצעות אפשר להשיג כרטיס מ-12.74 יורו לכיוון מפאפוס או לפריז במחיר של 14.44 יורו בלבד. אלא, שישראל היא היחידה שלא כלולה ברשימה והתיירים מישראל לא יכולים ליהנות מהמבצע
מערכת ice | 
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
אחרי שכבר הציעה טיסות במחירי רצפה לחו"ל, חברת התעופה ריינאייר מפנה עורף לישראל. חברת התעופה לואו קוסט הגדולה בעולם פרסמה היום (רביעי) את מבצע החורף המיוחד שלה במסגרת היא מעניקה 15% הנחה לכל היעדים, רק שישראל לא תהנה מכף.
במייל הגיעה ההצעה ללקוחות ריינאייר עם המבצע של 15% הנחה על טיסות מיעדים שונים בהם פועלת החברה, כך על פי 'חדשות התעופה'. בין הטיסות המוצעות אפשר להשיג כרטיס מ-12.74 יורו לכיוון מפאפוס או לפריז במחיר של 14.44 יורו בלבד.

ישראל היא המדינה היחידה שהוחרגה מהמהלך של ריינאייר, כאשר היא היחידה שלא מופיעה ברשימה, זאת כאשר חברת התעופה ביטלה את הטיסות לתל אביב וממנה עד ינואר 2024, אבל המבצע הוא מעבר לכך ולכן לא ברורה הסיבה.
עם ההחלטה הזו, ריינאייר למעשה מיישרת קו עם חברות גדולות כמו אמזון, אייהרב ואסוס שכבר לא מציעות שום מבצע לקהל הישראלי, למרות כוח הקנייה שלו. תגובת ריינאייר תפורסם לכשתתקבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה