משפט

האתר בגדים שעוקץ ישראלים חזר: "הזמנתי ולא קיבלתי אישור"

מתברר שהאתר Young life, שעקץ ישראליות לפני כמה חודשים, שוב באוויר, ושוב התלונות נערמות, כשחלק כותבים: "הזמנתי עכשיו ולא קיבלתי מייל אישור"
מערכת ice |  1
קניות (צילום Magma Images)
3 חודשים אחרי שירד מהאוויר, העוקץ על חשבון השופוהוליקיות הישראליות חוזר. קניות באינטרנט הפכו להיות דבר שבשגרה עבור הצרכנים הישראלים. מקניות בסופר, דרך מוצרי יד שנייה כאלה ואחרים. אבל השוק החזק ביותר בעולם ההזמנות האינטרנטיות הוא שוק האופנה. עוד ועוד אתרים מציעים שירות משלוחים של בגדים, הרבה מהמקרים של בגדי יוקרה. אבל עם האוכל בא התיאבון, ולא מעט מקרי עוקץ נרשמים באתרים הללו.
לפני כמה חודשים צעירה ישראלית העונה לשם גאיה, שטענה כי היא הזמינה מאתר Young life, אך לא רק שלא קיבלה את ההזמנה שלה בזמן, באתר הבטיחו לה כי היא תקבל זיכוי, אולם נעלמו לחלוטין. וזה ממש לא קרה רק לה. הערב (רביעי) מתברר שהאתר הזה שוב באוויר, ושוב התלונות נערמות, כשחלק כותבים: "הזמנתי עכשיו ולא קיבלתי מייל אישור".
גם בחורה בשם ניצן קליינר הגיבה ביולי האחרון בפייסבוק של אתר הבגדים וכתבה: "מזמינים מהם, הם מורידים את הכסף מהחשבון ולא מקבלים את המוצר וגם אף אחד לא עונה. פשוט רמאות". אגב, אם תנסו היום להכנס לאתר, תגלו שהכתובת נמחקה לגמרי והוא נחסם. מה גם, כשאנחנו מנסים לתפוס את האתר, אין שום מענה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "האתר בגדים"... איזו עברית לתפארת (ל"ת)
    גיא 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור