משפט

רשות המסים חושפת את עוקץ הוודקה: איפה סיכנו את חייכם?

בפעילות משותפת של רשות המסים, משרד הבריאות ושוטרי תחנת חדרה נתפסו כ-2,000 בקבוקי וודקה מזויפים ומאות סיגריות מוברחות
מערכת ice |  2
משקאות אלכוהול מזויפים (צילום shutterstock)
במהלך פעילות משותפת של יחידת מס קניה ברשות המסים יחד עם משרד הבריאות ושוטרי משטרת חדרה והשיטור העירוני אור עקיבא, נתפסו בחנות למכירת משקאות חריפים באור עקיבא כ-2,000 בקבוקי וודקה אשר יוצרו במפעל פיראטי ומכילים על פי החשד חומרים האסורים לשתייה ומסוכנים לבריאות הציבור.
במהלך הפעילות נתפסו גם מאות חפיסות סיגריות שעל פי החשד הוברחו משטחי הרשות הפלסטינית. כלל המלאים שנתפסו הועברו להשמדה. פעילות זו נערכה כחלק  מאכיפה מוגברת לתקנות הטבק והמשקאות המשכרים של יחידת מס קניה ברשות המסים.

במקביל, במסגרת מבצעי הביקורות נבדקו סך הכל 81 עסקים מענפי המסחר ומתן השירותים, ונמצא כי 15 מתוכם לא ניהלו ספרים כחוק. הביקורות התמקדו בערים עפולה, מגדל העמק, בית שאן, אום אל פחם, ערערה, זלפה, נין, נעורה, חדרה, אור עקיבא, כפר קרע, ופורדיס.  
מבצעים אלו נערכו כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה בדיוק כתוב הסיכון
    מדבר עברית 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתם איפה סיכנו את חיינו , כדי שנקרא את הכתבה שלכם , אפס מתוך 1000, הכתבות שלכם ועם הכתבים שלכם , כנראה מצאתם אותם בבלפור או קפלן מאחורי הגינה
    סגור
  • 1.
    סיגריות מוברחות לא אומר שמזוייף או חיקוי....
    משה דנינו 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוד לאק.
    סגור