משפט

בליכוד גינו את הרצח אבל ראש העיר בחר לתקוף את נתניהו

במערכת הפוליטית המומים מרצח המנכ"ל בטירה וגם בליכוד משגרים מסר של גינוי אבל בלשכת ראש העיר של טירה מפנים אצבע לרה"מ נתניהו בעוד ח"כ אלי דלל מהליכוד אומר כי: "הרצח של מנכ״ל העירייה אתמול הוא נורה אדומה. אי אפשר לעבור לסדר היום לאחר התנקשות אכזרית שכזו"
דוד זולדן |  2
ח״כ אלי דלל, יו״ר השדולה בכנסת למען הורים ואחים שכולים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח״כ אלי דלל מהליכוד שכיהן בעברו כמנכ״ל עיריית נתניה מזועזע מרצח מנכ"ל עיריית טירה אמש ואומר בקול נחרץ כי: "הרצח של מנכ״ל העירייה אתמול הוא נורה אדומה. אי אפשר לעבור לסדר היום לאחר התנקשות אכזרית שכזו. אנו כמדינה חייבים להגביר את המאבק בארגוני הפשיעה ובנוסף אני קורא לאנשי הדת במגזר הערבי, למנהיגים, לראשי הרשויות, ולכל אזרחי ישראל הערבים: לא מגיע לכם לחיות כך. בואו נתגייס ונשלב יחד ידיים במאבק בארגוני העולם התחתון".
ראש העיר טירה, מאמון עבד אל-חי התייחס לפני זמן קצר לרצח של מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע, ואמר בחמת זעם כי: "מדינת ישראל הפקירה אותנו. הממשלות משחקות אותה כאילו שהן מעוניינות להפסיק את הרציחות ואת כל מה שקורה במגזר הערבי. הגיע הזמן שנחשוב בצורה מאוד משמעותית איך להגן על עצמנו ועל ילדינו". לדברי ראש העיר: "ברור מאוד מההתנהלות של המדינה והממשלה שאנחנו בכלל לא נמצאים על סדר היום שלהם. אם המנכ"ל שהיה נרצח היה באחת הערים היהודית, מה היה קורה. אפילו מילה אחת לא שמענו מראש הממשלה".
הדברים הקשים של ראש עיריית טירה נאמרו למרות שגינויים נשמעו מכל קצווי הקשת הפוליטית לרבות סמוטריץ' ובכירים בקואליציה כולל מהליכוד. 
כאמור, שלושה בני אדם נורו אמש באזור תחנת המשטרה בעיר טירה שבמשולש. מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע (60) נפצע באורח אנוש, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. באירוע נפצעו גם חבר מועצת העיר מחמוד נאסר (60) ושייח מוכר (58) באורח קל. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים מאיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין לכם סיכוי !!!
    אלה 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערביי ישראל מפחדים !!! הם בעצמם לא נוקפים אצבע לעצור את האלימות. אנשי הדת שלהם מחרישים. היו רוצים שהיהודים יגיעו לפתור את הזוועה הזאת. אבל אין לכם סיכויי !! לא תזוזו בעצמכם, תשארו בדיוק שם.
    סגור
  • 1.
    אזלת יד של המשטרה בחסות בתי המשפט
    יעקב ל 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שופטים תתעוררו
    סגור