משפט

טסלה חוטפת תביעת ענק בישראל: מי דורש 21 מיליון שקל?

חברת הליסינג בלו סקיי טוענת פגיעה בערך המכוניות שרכשה מטסלה שהביאו להפסדים שנגרמו לה בעקבות הורדת המחירים הסיטונאית
מערכת ice |  1
טסלה בישראל (צילום pixabay, unsplash)
טסלה מסתבכת עם אחת מחברות הליסינג המובילות בישראל. בלו סקיי הגישה תביעה בגובה של כ-21.5 מיליון שקל נגד ענקית הרכב האמריקאית לבית המשפט המחוזי בתל אביב בגין מה שהיא טוענת פגיעה בערך המכוניות שרכשה מטסלה שהביאו להפסדים שנגרמו לה בעקבות הורדת המחירים הסיטונאית.
חברה הבת של טסלה בישראל היא שמשמשת כיבואנית ארצה ומפעילה מוסך רשמי ושירות לקוחות לעשרות אלפי נהגים בישראל. בתביעה טענה בלו סקיי, על פי דה מרקר, שרכשה 400 מכוניות מתוצרתה בחודש פברואר האחרון במחיר של כ-195 אלף שקל לכל מכונית. המחיר עלה הדרגה עד ל-225 אלף שקל בהמשך השנה אחרי שהחל ב-205 אלף שקל.

נטען עוד בתביעה כי: "בינואר 2023, טסלה לא רק שלא העלתה מחירים אלא הפחיתה אותם בצורה דרסטית, בעשרות אחוזים, אם לא די בכך, במהלך אפריל 2023 נעשתה הורדת מחירים נוספת, אשר החמירה והרעה את מצבה של התובעת". בלו סקיי טענה כי ציפתה לרווח של 30-24 אלף שקל על כל עסקת ליסינג של טסלה וכעת היא מפסידה במכירתן.
עורך הדין של טסלה בישראל, דרור קדם ממשרד מיתר, ציין: "המחיר ששילמה מרשתכם עבור כלי הרכב נמוך ממחירם כיום, גם לאחר ירידת המחיר מינואר 2023". בקרוב תתקבל הכרעה בתיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו שלא תגידו שלא מנסים עליכם סיבוב..פעם מצליחים ופעם לא (ל"ת)
    מושיק החתול 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור