משפט

הזוי: גנב מונית בדימונה - וגילה שיש בפנים נוסעת

במהלך המרדף, החשוד נסע בפראות תוך שהוא מסכן חיי אדם של השוטרים והבחורה שעימו ברכב. השוטרים בפעילות נחושה ומקצועית עצרו את הרכב כאשר, הוא ניגח ניידת וכתוצאה מכך גם גרם לפציעה של שוטרת באורח קל
מערכת ice | 
מעצר המונית בדימונה (צילום דוברות המשטרה)
במהלך הלילה התקבל דיווח למוקד 100 של משטרת ישראל מנהג מונית שזיהה חשוד שגונב לו את המונית בתחנת דלק בעיר דימונה. בהכוונת יחידת התצפיות המחוזית - "מגדלור", שוטרי ולוחמי מחוז דרום מיחידות יואב ויס"מ נגב בשיתוף תחנות דימונה ושגב שלום של המרחב הגיעו תוך דקות ספורות למקום, זיהו את הרכב החשוד והחלו במרדף אחר הרכב שנגנב.
במהלך המרדף, החשוד נסע בפראות תוך שהוא מסכן חיי אדם של השוטרים והבחורה שעימו ברכב. השוטרים בפעילות נחושה ומקצועית עצרו את הרכב כאשר, הוא ניגח ניידת וכתוצאה מכך גם גרם לפציעה של שוטרת באורח קל. 
כאמור, במהלך המעצר השוטרים ביצעו ירי לעבר גלגלי הרכב החשוד שהוביל בסופו של דבר למעצרו. החשוד מהגר עבודה בישראל הועבר לחקירה בתחנת דימונה. הבחורה שהייתה במונית חולצה בשלום.
מקרה דומה קרה לפני כחודשיים בעיר בת ים, כאשר קטין תושב רמאללה, כבן 16, שנכנס לישראל ללא רשות, גנב רכב ונמלט מהמשטרה תוך נהיגה פרועה ומסוכנת. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד מתן מיטל מפרקליטות תל אביב לבית המשפט לנוער בבת ים, הקטין, שאין לו רישיון, נכנס כשבועיים לפני המקרה לשטח ישראל ללא אשרת כניסה או היתר שהייה כדין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה