משפט

רשות המסים מורידה רכבים מהכביש: מי חייבים מיליוני שקלים?

הודעה משותפת לדוברות רשות המסים ודוברות המשטרה, מחוז צפון- מרחב גליל: רשות המסים והמשטרה פעלו הלילה בישובים בענה, נחף ודיר אל אסד ועיקלו 7 רכבים בגין חובות בסך 10 מיליון שקל
מערכת ice | 
רשות המסים ומשטרת ישראל (צילום דוברות המשטרה, פלאש 90, shutterstock)
הלילה פעלו עובדי ושוטרי יחידת האכיפה הצפונית של רשות המסים, הוצאה לפועל מחוז חיפה, יחד עם שוטרי המחוז הצפוני, כנגד סרבני מס וביניהם מחוללי פשיעה מהישובים בענה, נחף ודיר אל אסד.
הפעילות נערכה כחלק מהמאמץ המשותף של גורמי האכיפה השונים להגביר את המשילות וההרתעה ברחוב הערבי. במסגרת הפעילות נתפסו ועוקלו 7 רכבים, בגין חובות בסך כולל של 10 מיליון שקל למע"מ עכו, פקיד שומה עכו ומשרד מיסוי מקרקעין נצרת. למבצע קדמו הכנה מדוקדקת ואיסוף מודיעין שטח.

משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם הנחוש נגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפלילי, כלכלי, ועוד שמתבצעת תוך זלזול בשלטון החוק ובעלת השפעה שלילית על החברה הנורמטיבית שומרת החוק.

קרדיט: דוברות המשטרה
הרשות אוכפת בתחומים נוספים. לפני כשבועיים נעצרו יהודה ויהודית וייס, בני זוג מבלגיה, על ידי יחידת הסמים במכס נתב"ג, לאחר שבמזוודותיהם נמצאו 868 פקטים של סיגריות תוצרת חוץ ו-1,430 יחידות טבק לחימום. מסגרת הסדר טיעון הודו בני הזוג במיוחס להם וסוכם כי יוטל עליהם עונש של מאסר על תנאי וקנס בסך של 160 אלף שקל והתחייבות להימנע מעבירה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה