משפט

גנב פרטי אשראי ורכש עשרות אייפונים: עובד פרטנר לשעבר הואשם

משטרת ישראל הגישה בשבוע שעבר כתב אישום נגד עובד לשעבר בחברת התקשורת פרטנר בגין גניבה של לפני שנתיים של פרטי אשראי של לקוחות ושימוש בהם למטרת רכישה של אייפונים. את המכשירים הוא מכר למטרת רווח אישי. כל הלקוחות זוכו
מערכת ice |  2
אייפונים (צילום pixabay, unsplash)
בשבוע שעבר שלוחת התביעות במשטרת מרחב שפלה הגישה כתב אישום נגד עובד לשעבר בחברת התקשורת פרטנר לבית משפט השלום ברחובות. על פי החשד, העובד גנב פרטים של כרטיסי אשראי מלקוחות החברה ובעזרתם רכש 42 מכשירי אייפון, אותם מכר למטרת רווח אישי.
לפי כתב mako שמעון איפרגן, המקרה התרחש לפני כשנתיים בעת שבה הנאשם (36, מרחובות) עבד בחברה. בעת עבודתו הייתה לו גישה לחשבונות של לקוחות ולפרטים האישיים שלהם שכללו גם את הפרטים של כרטיסי האשראי. העובד לשעבר שימר את המידע ורכש על חשבון אותם לקוחות 42 מכשירי אייפון חדשים. המכשירים נשלחו לכתובת שלו ואותם הוא מכר כדי לגרוף רווחים. 
מעשה הגניבה כמובן לא נעלם מעיני הלקוחות ששמו לב לחיובים בסכומים גבוהים, כיאה למכשירי אייפון. אלו התלוננו לחברה ולמשטרה, וזו האחרונה חקרה ואיתרה את מקור העוקץ. כתב האישום שהוגש מונה כ-30 עמודים ומייחס לו עבירות של גניבה ושימוש בכרטיסי אשראי, והוא עתיד להישפט בקרוב.
כזכור, זו לא השערורייה היחידה בפניה עמדה לאחרונה חברת התקשורת. בשבוע שעבר דווח כי קיים סכסוך בין החברה ובין ערוץ 14, לאחר שהערוץ איים להפסיק את שידוריו בחברה ובהתאם לקוחות רבים איימו לעזוב אותה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ידעתי
    ציקי 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתי יודע. הייתי כבר עוזב לפני שנתיים
    סגור
  • 1.
    בטח גם קיבל בונוס על זה מפרטנר (ל"ת)
    רוני 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור