משפט

חברת התעופה האהובה על הישראלים מסתבכת? "לא משלמת פיצויים"

נוסעים שהתביעות שלהם התקבלו לאחרונה בבתי משפט בארץ נגד וויז-אייר, חברת התעופה לואו קוסט, טוענים כי החברה טרם העבירה להם את כספי הפיצוי שאמורים היו לקבל על פי פסיקת בית המשפט: "עברו כבר יותר מחודשיים"
מערכת ice | 
חברת התעופה המועדפת על הישראלים מסתבכת בענק. נוסעים שהתביעות שלהם התקבלו לאחרונה בבתי משפט בארץ נגד וויז-אייר, חברת התעופה לואו קוסט, טוענים כי החברה טרם העבירה להם את כספי הפיצוי שאמורים היו לקבל על פי פסיקת בית המשפט.
למאקו סיפרה אישה שנפסקו לזכותה 30,000 שקל פיצויים: "זה לא הגיוני שחברת תעופה המכבדת את עצמה לא תיישם פסקי דין של בית המשפט, נאלצנו לפתוח לחברה תיק בהוצאה לפועל. נגרמה לנו עוגמת נפש ונזק כספי", ציינה ציפי. "לא היה עם מי לדבר, התעלמנו מאיתנו".

כאמור, עד כה כבר עברו מעל 60 יום מאז מתן פסק הדין והחברה טרם שילמה את הסכום האמור. "הם לא השאירו לנו הרבה ברירות אז פנינו להוצאה לפועל לפתוח תיק נגד החברה". אותה הלקוחה פרסמה בדף הפייסבוק  "וויז אייר- לואו קוסט הקבוצה הרשמית", את הסיפור.
אדם אחר טען: "גם אני זכיתי בבית משפט בתיק (2,500 שקל סכום הזכייה) שבו החברה טסה באיחור רב מעל המותר בחוק ועד היום לא שילמו לי את הכסף, עברו יותר מחודשיים והם לא מיישמים את פסק הדין. החלטתי לפתוח להם תיק בהוצאה לפועל. אולי אחרי שיעקלו להם מטוס הם יזדרזו לשלם".
מעדות אחרת עולה: "היו מחדלים לחברה בכל הנוגע לאיחורים בטיסות. בית המשפט קבע לנו פיצוי של 7,000 שקלים אבל עד היום עברו חמישה חודשים ועדיין לא קיבלנו את הכסף".
מוויז אייר נמסר: "בשל גל השביתות והאתגרים המשפיעים על עולם התעופה, מתמודדת החברה ומטפלת בעדיפות גבוהה בגל תלונות שהצטברו לאחרונה. אף שאינם בשליטתה, מבקשת החברה להתנצל בפני לקוחותיה מאי הנוחות והשיבושים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה