משפט

חברת הקורקינטים WIND מסתבכת בתביעה: "שקרנים, זו חרפה"

חברת הקורקינטים WIND מסתבכת עם תביעה חדה, זאת לאחר שאישה בשם מורן הר אבן נכת צה"ל, טוענת כי "חברת קורקינטים שמאפשרת לעצמה לשקר שיש להם מוקד טלפוני 24/7 בדיוק למקרים שחוסמים מדרכה זו חרפה. קורקינט הוצג על חניית הנכים שלי"
מערכת ice | 
קורקינט (צילום ווינד)
חברת הקורקינטים WIND מסתבכת עם תביעה חדשה שהוגשה נגדה לאחרונה, זאת לאחר שאישה בשם מורן הר אבן, נכת צה"ל, חשפה בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים" כי היא מחפשת אנשים שיצטרפו אליה לגבי תביעה ייצוגית נגד החברה.
בפוסט שעלה לחשבון הפייסבוק של סטטוסים מצייצים, כתבה תחילה הר אבן: "תביעה ייצוגית כנגד חברת הקורקינט WIND. אנשים שמשאירים קורקינטים בצורה שחוסמת נגישות במדרכות זה מעצבן. חברת קורקינטים שמאפשרת לעצמה לשקר שיש להם מוקד טלפוני 24/7 בדיוק למקרים כאלו זו כבר חרפה".
בהמשך, חשפה מורן הר אבן כי היא מחפשת אנשים שיצטרפו אליה לתביעת הייצוגית: "שמי מורן, אני נכת צה"ל. בשבוע שעבר קורקינט כזה הוצב על חניית הנכה שלי. ללא שימוש, הקורקינט ננעל בצורה כבדה, מיותר לציין שאיני יכולה להזיז אותו בכוחות עצמי. היום קורקינט זה בדרכי... חופש התנועה של אחרים או חופש העיסוק של אף חברה אינו גובר על חופש התנועה של נכים, מבוגרים והורים עם עגלות. הנפגעים מהמצב ומעוניינים להצטרף לתביעה, מוזמנים לפנות בפרטי".
מיאנגו נמסר: "לא מדובר בתביעה, אלא בפוסט שפורסם בפייסבוק בלבד. אנו מצרים על עוגמת הנפש של מפרסמת הפוסט. הקורקינטים שלנו מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת שמטרתה למנוע חניה במקומות אסורים. במקרים נדירים נוצר מצב בו כתוצאה מתקלה הקורקינטים יכולים לעצור במקומות אסורים ואז אנשי התפעול שלנו מגיעים במהירות האפשרית לפנותם. בנוסף צוות התפעול שלנו מסתובב במהלך היום בערים בכדי לטפל בקורקינטים, לוודא שהסוללות מלאות ואף להזיז קורקינטים שחונים כחוק אך עלולים להפריע לציבור בעקבות עומס בנקודות החניה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה