משפט

פקח אוטובוס הותקף באבן ע"י נוסע שסירב לשלם בטבריה: "הרצח קרוב"

פקח (מבקר) של חברת סופרבוס בקו 39 בטבריה הותקף באכזריות ע"י נוסע שסרב לשלם, כאשר נוסע התנפל על המבקר, איים עליו כי ידקור אותו והלם בו בראש עם אבן משולבת. הנהג פונה באמבולנס לביה"ח פוריה. תלונה תוגש במשטרת טבריה
מערכת ice |  1
אוטובוס חשמלי (צילום יחצ סופרבוס)
פקח (מבקר) של חברת סופרבוס בקו 39 בטבריה הותקף אמש (שני) בשעה 20:30 ע"י נוסע. הנוסע סירב לשלם והמבקר החליט לאפשר לו הפעם להמשיך בנסיעה, אך התריע כי בפעם הבאה ייקנס כנדרש בחוק.
בתחנה הבאה ירדו הנוסע והמבקר, הנוסע התנפל על המבקר, איים עליו כי ידקור אותו והלם בו בראש עם אבן משולבת. הנהג פונה באמבולנס לביה"ח פוריה. תלונה תוגש במשטרת טבריה. מוקדם יותר הושלכו חפצים לעבר אוטובוס ברחוב הבנים בעיר. 
תמר אוחנה ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "רק לפני כמה חודשים איבד נהג את ההכרה בטבריה, לאחר רצף של מקרי אלימות כנגד עובדי האוטובוסים. ניסיון העבר מלמד כי תוקפי הנהגים והמבקרים בעיר משוחררים מחוסר עניין לציבור".
"אנו קוראים למשטרת טבריה להגביר את האכיפה כנגד הפורעים באוטובוסים המסכנים נהגים ונוסעים. בה בעת אנו שבים ופונים לשרת התחבורה רגב. איפה את? הנהגים והמבקרים בורחים מהענף. מה עוד צריך לקרות בכדי שעובדי התחבורה הציבורית יוכרו כעובדים". איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים: "היום שבו נהג ירצח קרוב. דבר לא ישתנה עד שיוכרו עובדי התחבורה הציבורית כעובדי ציבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משטרת טבריה - הצחקתם אותנו (ל"ת)
    אורי טל 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור