כסף וצרכנות

פז מסתבכת בגלל תחנה שמהלה דלק: "עשרות מכוניות הושבתו"

אחרי שבתחנת הדלק של פז בקריית אונו מהלו בטעות סולר בבנזין ולקוחות רבים נתקעו עם הרבים, הוגש כתב אישום נגד חברת פז, בגין איסור מכירת דלק שאינו עומד בדרישות הצווים ואי שמירה על תקן רשמי, אחרי שאותו מקרה הם מהלו סולר בבנזין וגרמו לנזק חמור לרכבים
מערכת ice |  14
תחנת דלק פז (צילום Magma Images)
לפני כשתשעה חודשים, לקוחות פז בתחנת הדלק בלוי אשכול שבקריית אונו טענו למחדל גדול של הרשת. אחרי שמילאו בנזין 95 בתחנה, הרכבים שלהם החלו לקרטע, העלו עשן או לא הצליחו להניע אותם.
ב"ישראל היום" פורסם כי אתמול (שני) הוגש כתב אישום נגד חברת פז, בגין איסור מכירת דלק שאינו עומד בדרישות הצווים ואי שמירה על תקן רשמי, אחרי שאותו מקרה הם מהלו סולר בבנזין וגרמו לנזק חמור לרכבים. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב, חברת פז הפעילה את תחנת "דלק פז קריית אונו" ברחוב לוי אשכול.
בתחילת חודש יוני השנה הועמסו משלוחי הדלק של פז ממכלית בבנזין 95 וסולר, באופן ששני תאים הועמסו בבנזין 95 ובשלושה הועמס סולר. "במעשה זה מכרה הנאשמת בתאריכים 7.6.22 ו- 8.6.22 דלק שאינו עומד בדרישות החוק ובתקנים המחייבים", נכתב בכתב האישום.
המכלית פרקה את הדלק בכל מכלי הבנזין שבתחנה וכתוצאה מכך מכלי הבנזין בתחנה נמהלו בסולר. למחרת היום, לקוחות רבים טענו שנהרסו להם הרכבים: עשרות מכוניות מושבתות, עלויות התיקון גבוהות", כתבה אחת הלקוחות. לקוחה אחרת שתדלקה בתחנה כתבה: "ברור שנגרם נזק. האוטו לא מניע והייתי צריכה גרר כדי לפנות אותו למוסך שלא נדבר על זה שהלך לי יום עבודה ועוגמת נפש שנגרמה לי אתמול".
בזמנו, מסרה פז לגבי התקלה החמורה: "פז בודקת תקלה נקודתית במיכל דלק אחד בתחנה בקריית אונו-לוי אשכול. התקלה טופלה מיד והתחנה פועלת כסדרה. התקלה התרחשה לפרק זמן קצר ונוגעת למספר מצומצם של לקוחות מולם עומדת החברה בקשר, ואותם תפצה על כל נזק ככל שנגרם. חברת פז מחויבת לסטנדרטים המחמירים ביותר ולשירות הטוב ביותר. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    זה קרה ,קורה ויכול לקרות
    עמי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעות של הנהג,מקבל הדלק ו/ או שניהם.שפכו בטעות מוצר אחד למוצר שני או מתא המכלית הלא נכון או למכלי התחנה הלא נכונים.קוראים לזה קוקטייל בעגה המקצועית.הדבר שלא שכיח אבל קורה בכל החברות גם ולמרות כל אמצעי הזהירות שנוקטים.יש לזה ביטוח גם לחברת פז וגם לבעלי הרכבים שניזוקו.מהומה על לא מאומה.
    סגור
  • 9.
    למה להכפיש
    אלון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך קל ופשוט להכפיש חברה שלמה . נהג מכלית טעה ו פרק דלק לתא הלא נכון במיכלי התחנה . יצר "קוקטייל". מכאן ועד מהילה/ מעילה המרחק רב . לא תקין , לא בסדר ויפצו את הנהגים. קרה קורה ויקרה בכל חברות .
    סגור
  • אמת לאמיתה (ל"ת)
    לוי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    תחנות דלק
    שלום 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברים נהג מיכלית שמגיע לתחנה שם בטעות סולר בבנזין או ההפך זה קרה גם בסונול פי גלילות ,לא צריך להכפיש את תחנת הדלק בגלל טעות של נהג.
    סגור
  • 7.
    תחנות דלק
    חוליו 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש תחנות של פז ששייכות לפז ,ויש תחנות של פז ששייכות לאדם פרטי. אז אין קשר לתחנות שלא שייכות לפז למהילה בדלקים . בעלי תחנות פרטיים גם של דלק פז סונול בדרך כלל יש להם מיכליות שלהם ופה מתחילה הבעיה.
    סגור
  • טען עוד
  • מה הקשר שיש להם מכליות משלהם?
    לוי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הם יכולים לטעות? נהגי חברה לא טועים?
    סגור
  • 6.
    הלך עלי
    רונן 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי ואבוי לי אני מתדלק רק אצלם עם האפלקציה,לפחות ומקווה שלי אין נזק,יעשה שינוי מסלול,לחברה אחרת
    סגור
  • 5.
    כרגיל במדינה כולם מרמים מזייפים ומעלימים וגונבים
    אזרח 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עאלק דגינה נאורה בהלוף שקר רמאות גניבה סחטנות
    סגור
  • 4.
    תחנות פז
    מאורי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על איזה סטנדרטים גבוהים אתם מדברים שקרנים בירושלים יש 3 תחנות של פז שממש אסור לתדלק בהם הם מוהלים את הבנזין תחנות פז פסגת זאב שבחיים אני לא אתדלק שם וכמובן רמות אשכול שגם מוהלים ואנשים לא יודעים אבל המון כן יודעים במיוחד בפסגת זאב
    סגור
  • 3.
    גם יקר וגם מהול - הכי גרוע (ל"ת)
    טוב שהפסקתי לתדלק שם 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    זו פז שמרמה לא תחנה אחת
    גל 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל תחנות הדלק גונבות את הציבור ולא תחנה אחת. חצי אמת גרועה משקר.
    סגור
  • 1.
    לא מתדלק בפז בחיים, רק סונול או דלק. הבדל במחירים ממש! (ל"ת)
    גר בקריית אונו 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • גם הם יקרנים לעומת חברות כמו
    ערן 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דור אלון, טן,סדש ומיקה
    סגור
  • ק
    מתדלק 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנזין 95 זה מחיר פיקוח.. כל התחנות הנ"ל שהזכרת אותו מחיר בדיוק.. וגם אם זה 1-2 אג' פחות זה לא באמת פער מחירים. טעות נקודתית שהייתה יכולה לקרות בכל מקום אחר
    סגור