משפט

עובדת באסותא מאשימה את בית החולים ברשלנות רפואית

נורית טל טוענת כי בית החולים מסרב לתת לה את תוצאות הבדיקות הפנימיות שעבר בעלה לאחר שאובחן עם סרטן בלשון 
מערכת ice |  1
אסותא (צילום דוברות בית החולים אסותא)
עובדת באסותא רמת החייל שבתל אביב מאשימה את הנהלת בית החולים בכך שהם מסתירים ממצאים של בדיקה פנימית שעבר בעלה המנוח בבית החולים בטענה כי התבצעה רשלנות רפואית בטיפולו. בעלה של נורית טל, נח, נותח בבית החולים כדי להסיר לו נגע סרטני בלשון, ולאחר שבוע הוא נפטר במחלקה לטיפול נמרץ.
על פי הדיווח בישראל היום, ב-2019 התגלה נגע סרטני בלשונו של נח. הוא עבר באסותא ניתוח לכריתה חלקית של הלשון ובלוטות הרוק, עם שחזור של החלקים שנכרתו. לאחר הניתוח הוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ באסותא, ולמחרת הניתוח לא הצליחו הרופאים לגמול אותו ממכונת ההנשמה שאליה היה מחובר. כעבור יומיים הוא נגמל מההנשמה המלאכותית, אבל לאחר מכן מצבו החל להידרדר. שבוע לאחר הניתוח הוא נפטר בגיל 58, והותיר אחריו את רעייתו ואת שלושת ילדיהם.
נורית, העובדת בבית החולים אסותא ככוח עזר סיעודי זה 16 שנה, טוענת כי צוות המחלקה התעלם מאזהרות שלה בנוגע למצבו של בעלה לאחר הניתוח למרות חומרת מצבו מסכן החיים. היא טוענת כי בבוקר לפני מותו היא התלוננה בפני צוות המחלקה שהאזור שבו נותח בעלה הולך ומתנפח. כמו כן, לטענתה, היא התריעה שוב ושוב בפניהם כי אזור הצוואר נוקשה.
דווח בנוסף כי התקיימה פגישה בין נורית לבכירי בית החולים בנושא, ששם נאמר לה כי המקרה תחת תחקיר ודווח למשרד הבריאות. אך מאז, נורית טוענת, בית החולים ממשיך לסרב לספק לה את ממצאי הבדיקה, למרות פסק דין של בית המשפט העליון משנות ה-90 בנושא וגם תקנון משרד הבריאות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באסותא טופלת לשבעה התכוננת.
    בני 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי כדאי לשנות לוגו
    סגור