משפט

ח"כ קרויזר ליועמש"ית: "לכנס דיון דחוף בנושא הטרדת ח"כ הר מלך"

יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ איציק קרויזר דורש מהיועצת המשפטית לממשלה עו"ד בהרב מיארה לכנס דיון דחוף בגין פרשת הטרדתה של חה"כ לימור סון הר המלך במהלך אירוע פינוי הכרם בבנימין
דוד זולדן |  1
יצחק קרויזר, גלי בהרב מיארה (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבוקר שיגר יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ איציק קרויזר מכתב ליועץ המשפטית לממשלה עו"ד גלית בהרב מיארה בדרישה לחקירת עומק ולכנס דיון דחוף בוועדה לקידום מעמד האישה בגין פרשת הטרדתה של חה"כ לימור סון הר המלך ממפלגת עוצמה יהודית.
כזכור, ברביעי האחרון במהלך ניסיונה של סון הר המלך למנוע את פינוי הכרם בבנימין הוקפה חברת הכנסת בטבעת חנק הרמטית בידי שוטרי מג"ב  במטרה למנוע ממנה ניסיונות לסכל את הפינוי.  מכתבו של קרויזר מצטרף לתלונה למח"ש שהגישה סון הר-מלך כנגד ארבעת השוטרים שהקיפו אותה במהלך העימותים. שניים מהשוטרים שנגדם הוגשה התלונה הם קצינים - סגן ניצב שחר יצחקי ורב פקד יאסר אסדי.  
"מתוקף תפקידה כנציגת ציבור המייצגת את ציבור המתיישבים וכתושבת האזור הגיעה חברת הכנסת סון הר מלך לתמוך ולמחות על הפינוי", פתח קרויזר במכתבו. "במהלך מחאתה אירע מקרה חמור בו נפגעה בגסות חסינותה המהותית פרלמנטרית של סון הר מלך כפי שהקנה לה החוק.  על פי התעוד, שוטרי מג"ב פעלו באופן בלתי חוקי ובאלימות רבה, כשכיתרו והקיפו אותה בטבעת חנק באופן שבו נמנעה ממנה החירות. בנוסף למעשה חמור זה, סון הר מלך הוטרדה מינית ע"י אחד השוטרים, וכן, כאשר היא מנסה להיחלץ מהטבעת ההדוקה והנוקשה שלא אפשרה לה מעבר, נפגעת גם צניעותה כאשר כיסוי ראשה נופל והיא מבוישת בציבור".
"במעשים אלו, נרמסה חסינותה ונרמס כבודה של חברת הכנסת. כנבחרי ציבור, נפגעה היום הכנסת כולה כשכבוד נבחריה נרמס ברגל בוטה וגסה". קרויזר חתם את מכתבו בדרישה לקיים ברור נוקב של היועמ"שית ודיון דחוף בנושא. "אבקש לקיים דחוף בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, לרדת לחקר האמת, למצות את הדין עם האשמים ולפעול שמקרים כגון אלה לא ישנו בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא היה כלום
    מש 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להעמידה לדין על הפרעה לכוחות ביטחון במילוי תפקידם בזה שהקיפו אותה מענו את דריסתה מי הטיפש נעמד מול דחפור בעבודתו שתגיד תודה שהיא לא בבית חולים מה קרה לא ראיתי שם פגעיה בסרטון סתם מחפשת כותרות פורעת חוק כמו יתר המפונים ועד מתלוננת
    סגור