משפט
דרייק ישלם ביוקר על האלבום החדש שלו
השקת האלבום החדש של הראפר הפופולארי בעולם תעלה לו ביוקר, לאחר שהסתבך בניסיון לקדם אותו, נתבע לדין וכעת הגיע לפשרה במסגרתה ייאלץ לשלם כסף רב על הפרסומת שנאסרה להפצה
הראפרים דרייק ו-21 סאבג' ישלמו פיצוי לענקית המגזינים הניו-יורקית בת היותר ממאה שנים קונדה נאסט, לאחר שהפיצו עטיפה מזויפת של מגזין התרבות המוביל שלה, ווג, כדי לקדם את אלבומים החדש, "Her Loss", כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.
לפי מייל של עורך דינה של החברה, וויל באוז, שהגיע לידי הסוכנות, החברה והראפרים הגיעו לפשרה שכוללת מה שבאוז הגדיר כתשלום ש"יחזק את התוצרת היצירתית המתמשכת שלנו". עם זאת, הסכום המדויק לא נמסר. בנוסף, על השניים נאסר להשתמש בשם, בסמל ובעיצוב של ווג.
בתביעה שהגישה החברה בתחילת אוגוסט, מייד לאחר השקת אלבומם המשותף של שני האמנים, היא דרשה מהם 4 מיליון דולר על כך שקידמו את האלבום תוך הפצת עטיפה מזויפת של המגזין עם תמונתם וציטוט של העורכת הראשית, אנה וינטור, לפיו היא "אוהבת ותומכת" בהם. "היה ברור לנו שהם ניצלו את המוניטין של ווג למטרותיהם המסחריות, ותוך כדי כך בלבלו את הקהל הסומך על ווג כקול הקובע ב(ענייני) אופנה ותרבות", קבעה החברה.
קונדה נאסט היא אחת מחברות המגזינים הוותיקות והגדולות בעולם, ומחזיקה בבעלות על מותגי תקשורת מוכרים רבים, הכוללים לצד ווג גם את הניו-יורקר, GQ, ואניטי פייר, וויירד, ארס-טכניקה ועוד. החברה מתפארת בקהל קוראים עצום של 72 מיליון למגזינים המודפסים, 394 מיליון באתרים וכמעט חצי מיליארד עוקבים ברשתות החברתיות.
עוד ב-
סוכניהם של הראפרים לא הגיבו לבקשות רויטרס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה