משפט

מטריד ילדות בבאר שבע נעצר בזכות אמא אחת

ביום שבת לפני שבועיים הבחינה הודיה  כי מישהו חייג אל הבת שלה בת ה-12, היא ענתה לשיחה והקליטה אותה תוך כדי שהיא מתחזה לבתה. בעבר השני של השיחה היה אלירן צור מבאר שבע, בן 29 שנעצר רק לפני כשנה בחשד להטרדה מינית בקטינות
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
ביום שבת לפני שבועיים הבחינה הודיה מבאר שבע כי מישהו חייג אל הבת שלה בת ה- 12, היא ענתה לשיחה והקליטה אותה תוך כדי שהיא מתחזה לבתה. מי שהיה בעבר השני של השיחה היה אלירן צור מבאר שבע, בן 29 שנעצר רק לפני כשנה בחשד להטרדה מינית בקטינות. הודיה הקפיצה את המשטרה תוך כדי ניהול השיחה. כאשר השוטרים הגיעו לדירתה הם הבינו שהם מכירים את החשוד.
על פי החשד אלירן צור ניהל שגרה קבועה כאשר היה מצטרף לקבוצות אינסטגרם של נערות בזהות בדויה ולאחר שייצר קשר ביניהם הם היו עוברים לווצאפ. על צור התקבלו פניות בעבר במוקד 105, המוקד הלאומי להגנה על ילדים ברשת, אך התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות.
הודיה סיפרה לאתר ynet את התגלגלות האירוע: "ראינו סרטים אל תוך הלילה ופתאום הטלפון של הבת שלי צלצל. הוא היה על רטט וחשבתי שאולי היא מסתירה ממני משהו. ביקשתי ממנה שתביא לי אותו וכשעניתי שמעתי קול של בחור". הודיה המשיכה ותיארה: "התחלתי להקליט אותו כי הבנתי שמדובר במשהו לא תקין. שאלתי איך הוא השיג את מספר הטלפון והוא אמר שדרך קבוצה. היה לי חשוב להבין מול מי אני עומדת אז אמרתי לו שאני קטנה".
בתחנת באר שבע הקימו צוות חקירה מיוחד לבדיקת האירוע והחשוד נעצר לאחר הגשת התלונה. מהחקירה עולה כי החשוד פנה לעשרות קורבנות, אך הוא הכחיש את הדברים הללו. היום (חמישי) הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה