משפט

ייתן לעצמו קנס? בן גביר נתפס ללא חגורת בטיחות

איתמר בן גביר נתפס בסרטון (שהוא פרסם) שאינו חגור בחגורת בטיחות. האם השר ייקנס בעקבות הפעולה? לפני מספר ימים ראש ממשלת בריטניה נקנס על מקרה דומה
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום דוברות המשטרה, פלאש 90, shutterstock)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פרסם בטיקטוק סרטון אותו מצלם בנו והשניים משוחחים על חוק הפרוטקשן בזמן נסיעה ברכב. בסרטון נראה השר, האמון על משטרת ישראל, כשאינו חגור בחגורת בטיחות כנהוג בחוק.
מי ששם לב לכך ולא שכח לצייץ הוא כתב המשטרה והפלילים של עיתון הארץ, ג'וש בריינר. "רק אומר: לפני חוק הפרוטקשן, אם אתה השר שאחראי על המשטרה (וגם אם אתה סתם אזרח), מומלץ בחום לשים חגורת בטיחות במהלך הנסיעה אחרת זה קנס+ נקודות", כתב בריינר.
מהמשטרה הגיבו וטענו כי "הנושא ייבדק ויבחן". על כך בריינר הגיב – "כן? יבחנו לתת לבן גביר קנס? קיצר, מורחים את זה", ולא שכח להזהיר. "תהיו בטוחים שבפעם הבאה שיתפסו אתכם, הנושא 'ייבדק' ו'ייבחן' על המקום, ותקבלו קנס. סעו בזהירות".

בבריטניה, ראש הממשלה רישי סונאק צולם, בדומה לבן גביר, במהלך סרטון כשהוא אינו חגור בחגורת בטיחות בעת נסיעה וקיבל קנס בעקבות פעולה זו. אז האם בישראל יראו כי אין הבדל בין שר בממשלה לאזרח הפשוט כפי שקרה בבריטניה או שהשר יתחמק?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא יתן
    קובי 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בו אדם אחד שאני מכיר נותן דוחות לעצמו.
    סגור