משפט

המשטרה עצרה שני חשודים בהונאת מיליונים בהרצליה

שני תושבי דרום הארץ נעצרו על ידי משטרת ישראל בחשד לביצוע הונאה וזיוף מסמכי בעלות על קרקעות בהרצליה. השווי המוערך של הקרקעות עומד על מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים חוקרים במשטרה ביצעו חקירה סמויה של תושבי הדרום, בחשד לכך שזייפו מסמכי בעלות על קרקעות בהרצליה ובכך ניסו לבצע הונאת נדל"ן בשווי של מיליוני שקלים. מעצרם של שני החשודים הוארך בבית משפט במרכז הארץ.
החקירה התבצעה על ידי חוקרי היחידה להונאה במשטרת ישראל, לאחר שהיחידה קיבלה דיווח על חשד לזיוף. בתום הבדיקה נעצרו שני חשודים תושבי הדרום, בני 47 ו-60. על פי החשד החשודים זייפו מסמכי בעלות על קרקעות בפרויקט בהרצליה. בעזרת המסמכים המזויפים הם ניסו למכור את הקרקעות ברגע שהפכו לכשרות לבניה. 
לא מדובר במקרה זיוף המסמכים הראשון שדווח עליו השבוע. אנשי אכיפת החוק בנתניה החרימו השבוע ק"ג רבים של בשר פג תוקף בעיר וחקירה מעמיקה גילתה כי ישנו חשד ממשי לזיוף תעודות כשרות. 
כמו כן, המשטרה חשפה השבוע פרשת הונאה נוספת במסגרתה נעצרו עשרה חשודים, אחד מהם כבר מרצה מאסר בפועל. על פי החשדות הקבוצה הונתה לאורך תקופה ארוכה קשישים רבים ועקצה את כספם על ידי התחזות לנציגי חברת תקשורת גדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה