משפט

שלום דומרני על הכוונת? זה הסכום ההזוי למי שיחסל אותו

אחרי הרצח של עלי ג'רושי, ההערכות על התנקשות בדומרני נסובות סביב סכום של 7 מיליוני שקלים שישולמו לחוליה שתממש את החוזה. העבריין המוכר מסתובב בדרך קבע עם פמלייה ומוגן מכל הכיוונים.
מערכת ice | 
ניסיון חיסול- אילוסטרציה (צילום unsplash)
אחרי שעלי ג'רושי, "הבורר" של משפחת הפשע המוכרת ג'רושי, נרצח בסוף השבוע האחרון ביריות בשכונת ג'ואריש ברמלה העולם התחתון רותח. לאחר שנורה, ג'רושי פינה עצמו עצמאית לבית החולים אסף הרופא, שם הרופאים קבעו את מותו. כעת, השאלה הנשאלת היא מי הבא בתור? על פי ההערכות, חוזה הוצא על ראשו של שלום דומרני מבכירי העבריינים בישראל.
במיינט באר שבע ארצי חלפון דיווח כי מדובר על הערכות סביב סכום של 7 מיליוני שקלים שישולמו לחוליה שתממש את החוזה. העבריין המוכר מסתובב בדרך קבע עם פמלייה ומוגן מכל הכיוונים. אחרי רצח ג'רושי, המשטרה פתחה בחקירה וסרקה אחר מבצעי הירי באזור, אך טרם נעצרו חשודים.
כוחות גדולים הגיעו לאזור מחשש שתתבצע נקמה, שכן מדובר באחד האנשים הכי חזקים בעולם התחתון. עדיין לא ידוע מה המניע, אך כל החשדות נבדקים, כולל סכסוך בתוך המשפחה. במשטרה חוששים מ"מלחמת עולם" בין העבריינים בישראל כעת.  
בתוך כך, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, , שמיעט להתייחס עד כה לאירועי פשיעה חרף תפקידו, מסר בעקבות הרצח כי יבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו ליישם את ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, שלפיו שב"כ יתערב ב"לוחמה במשפחות הפשע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה