משפט

אם חד הורית ערערה: האקסית תשלם על הטיפול הנפשי של בנה

אם חד הורית תבעה את זוגתה לשעבר לאחר שניתקה קשר עם בנן המשותף ואף מנעה ממנה לראות את בתן. לאחר ערעור, נקבע שזו שניתקה קשר תסייע כלכלית בתשלום עבור הטיפולים הנפשיים של הקטין
מערכת ice | 
בית משפט (צילום vecteezy)
בית המשפט המחוזי בתל-אביב עסק בתקופה האחרונה במקרה חריג, במסגרתו אם חד הורית תבעה את זוגתה לשעבר ודרשה ממנה לשלם מזונות עבור בנן. לאחר שזו סורבה, היא ערערה בשנית והפעם ניצחה חלקית כשהשופט קבע כי האם השנייה תשלם מחצית מהתשלום עבור הטיפולים הנפשיים להם נזקק הקטין.
על פי אתר 'פסקדין', בנות הזוג היו יחד כ-5 שנים ובתקופת זמן זו הביאו יחד שני ילדים, מאותו תורם. בשנת 2015 נולד הבן מהיריון של אחת האימהות ושנה לאחר מכן נולדה בת מהיריון של השנייה. בשנת 2017 נפסק כי אם הבן היא גם אמה של הבת אך הן נפרדו טרם הגישו בקשה לפסוק גם לכיוון השני.
לאחר הפרידה, אם הבת ניתקה את הקשר עם בנה ואף לא אפשרה קשר בין בתה לבין האקסית. תביעה במסגרת זו קבעה הסדרי שהות משותפים. במסגרת זו הוגשה תביעה נוספת על ידי אם הבן ודרשה בה תשלומי מזונות. בית המשפט כאמור דחה את הבקשה הזו.
בערעור ציינה התובעת כי לאחר הפרידה נזקק הקטין לטיפול נפשי ושהיא רוצה שהאם השנייה תשתתף בהוצאות הללו. בעקבות בחינה מחודשת של שופט, נקבע שהאם אכן תשתתף בתשלום החלקי של הטיפולים, המסתכמים בכ-1,300 שקלים בחודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה