משפט

השחקן שאנס 60 נשים חוזר לבמות: ההצהרה המפתיעה של ביל קוסבי

"כאשר אצא מזה, אני מרגיש שאוכל להופיע ולהיות הביל קוסבי שהקהל שלי מכיר", אמר האנס המורשע בראיון חדש ושערורייתי
מערכת ice |  1
ביל קוסבי (צילום pexels, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
לפעמים יש ידיעות שאתה צריך לקרוא מספר פעמים, כדי להאמין שלא דמיינת את מה שקראת. ביל קוסבי, השחקן והקומיקאי האמריקאי, בן ה-85, ש-60 נשים טענו כי אנס אותן, לאחר שהכניס סם אונס למשקה שלהן - הודיע כי הוא מתכנן לחזור להופיע ב-2023. זה קרה בתכניות הרדיו "WGH Talk", שם במהלך הראיון, קוסבי אמר "כאשר אצא מזה, אני מרגיש שאוכל להופיע ולהיות הביל קוסבי שהקהל שלי מכיר".
כזכור, ב-26 באפריל 2018 הרשיע אותו בית המשפט בפנסילבניה בשלושה סעיפים (בלבד) של תקיפה מינית. ב-25 בספטמבר 2018, בתום הליך משפטי שנמשך שנים, קבע בית המשפט בפנסילבניה שקוסבי ירצה בין 3 ל-10 שנות מאסר בפועל. בטרם נקבע גזר הדין, אמר השופט שקוסבי הוא "תוקף מין אלים"
ב-11 במאי 2021, דחתה ועדת השחרורים של מדינת פנסילווניה בקשה של קוסבי לשחרור על תנאי, בעיקר בשל סירובו להשתתף בתוכנית לטיפול באלימות מינית, וכן לאור חוות דעת שלילית של מחלקת בתי הכלא של פנסילווניה, ולאחר שקוסבי לא הציע תוכנית שיקום לאחר חנינה.
ב-30 ביוני 2021 ביטל בית המשפט העליון של פנסילבניה ברוב דעות את הרשעתו של קוסבי לאחר שקבעה שהרשעתו התבססה על עדותו העצמית של קוסבי שניתנה לאחר שהובטח לו שלא ישתמשו בעדותו כדי להעמידו לדין. בית המשפט קבע כי הזיכוי מתחייב מהצורך לחייב את התובעים לעמוד בהתחייבויות שלהם ושל קודמיהם בתפקיד. "כן. כן, מפני שיש כל כך הרבה כיף בערבי הסטוריטלינג שאני מקיים. לפני שנים, אולי עשור, מצאתי שעדיף לספר זאת אחרי שכתבתי זאת", אמר קוסבי, כאשר נשאל האם הוא מתכנן לחזור להופיע בהופעות יחיד בשנה הקרובה. יהיה מעניין לראות איך המהלך הזה ייצא לפועל, מה שבטוח - זה לא יעבור בשקט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביל קוסבי לא אנס
    יוסף 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כול, ביל לא הורשע ב-2018 באונס אלא Sexual Misconduct וב-2021 ההרשעה התהפכה על ידי בית המשפט ולכן הוא שוחרר לביתו. מצופה מאתר כזה לבצע בדיקות במנועי החיפוש כדי לגלות את האמת, אך מה האמת שווה כאשר אפשר להכפיש אדם שחור ומצליח בן 85 על ידי נשים מכורות לסקס כמו אחת שטענה ששכבה עם אלף גברים בספר, מכורות לסמים ונשים אחרות שהתבררו כשקרניות ואפילו אחת הודתה שהפרשה היא שקר, למיטב זכרוני.
    סגור