משפט

חיים אתגר חושף הונאה חדשה על חשבונכם: "מצחיק, עד שנופלים"

תוכן מכתב 'העוקץ הניגרי' הובא בשלמותו על ידי מגיש קשת 12 לעוקביו והזהיר אותם בסכנה מההבטחה כי ירושה מאדם שאינם מכירים בניגריה בדרך אליהם
מערכת ice |  3
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
לאחרונה, עוקץ מושקע ומתוחכם במיוחד, שכולל מסמכים רשמיים, מגיע ללא מעט ישראלים ומנסה להפיל אותם בפח. המגיש של קשת 12 חיים אתגר הזהיר באינסטגרם שלו מפני "עוקץ ניגרי קלאסי", כאשר הוא טועין כי זה מצחיק, עד שנופלים בזה. 
אתגר הביא לעוקביו את תוכן המכתב, בו היה רשום: "שלום שרה…. אני עורכת הדין מרטיאל אקאקפו ממערב אפריקה לומה טוגו נעים להכיר אותך ידידי הטוב. הסיבה הבסיסית שבגללה לקחתי את המשימות למצוא אותך התבססה במיוחד על העובדה שלקוח זר שלי ששם המשפחה והלאום שלו היו קשורים לשלך נפטר ללא קרקע. הבנק שלו כאן פרסם פרסום פתוח למשפחת המנוח שתגיע לבנק בדרישה לכספים שהשאיר אחריו בבנק אך במשך תקופה ארוכה של 5 שנים איש לא הגיע".
 
עוד צוין: "ואחרי תקופת המתנה ארוכה זו, הבנק נתן לי את המנדט והמשימה האחרונה למצוא את משפחת מרשי שתבוא לתבוע את הכסף אחרת, הבנק יחרימה את הכסף בהתאם לכלל הבנקאי. לפיכך, ערכתי את החקירה העצמאית שלי דרך מרשם הגנאלוגיה והשגרירויות וגיליתי שלמרשי אין ניצול. אז זו הסיבה שהגעתי אליך. עם זאת, עבדתי עם האדון הזה כל כך הרבה שנים אז אני לא יכול לתת לעבודתו של הלקוח המכובד הזה להיות שימוש לרעה או ללכת לממשלה המושחתת של המדינה הזו, לכן, אני מעדיף לחלוק את ההכנסות איתך ועם האנשים הפחות מיוחסים".

לסיום נכתב: "זו הסיבה שלקחתי את ההחלטה הנבונה הזו למצוא אדם אמין שאוכל להציג לבנק כדי לתבוע את הכסף כקשר המורחב, וזו הסיבה שבגללה פניתי אלי. מספר מנהל הבנק: +228 70726947, טלפון בנק: +228 065 3700 .. דוא"ל בנק:bank.eco@accountant.com. שם הבנק: אקו בנק, כתוב למייל הבנק או למספר המנהל שאני שולח לך שאתה מופנה על ידי עורך דין המשפחה שלך Martial בנוגע לכספים שהורישו על שמך הם ישלחו לך את כל המסמכים הקשורים לכספים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני קבלתי הצעה דומה בווצף
    טליה 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה שמשדרגים את זה בזמן ההודעה ביקשו שהעביר סכום כסף לאגרה לתיק לקבל את כל הסכום כי הקשישה חולה מחלה סופנית ורוצה להוריש לי,אבל יש את עניין האגרה להעביר להם,אמרתי שמי שרוצה להעביר לי סכום כל כך גדול ישלם גם את האגרה,לא מחוצפה מזהירות שאת כספי לעולם לא אראה!!!
    סגור
  • 2.
    איך ייתכן שיש כל כך הרבה רמאויות והונאות במדינה קטנה !! (ל"ת)
    אחת מהעם 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יש גם את בת הנשיא.ויש
    Mtlk 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם את בת הנשיא שרוצה להוציא כסף כלוא.ועוד ועוד. ומה עם הדמי טיפול?
    סגור