משפט

אישה הוטרדה על ידי השכן - המשטרה לא הגיעה לעזור

יערה שילוני לא תיארה לעצמה מעולם ששכן מטריד יגרום לה לעזוב את ביתה, אבל אחרי שהטיפול הלקוי מצד המשטרה, שהייתה צריכה לעזור לה, לא הגיע היא נאלצה להרים ידיים
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים נחשפים לציבור מחדלים לא מעטים של המשטרה, לאור המחסור העצום שלה בכל הקשור לכוח אדם ויכולת ממשית להשליט סדר במרחב הציבורי. אמש בחי בלילה של קשת 12 התפרסם סיפור נוסף שמציג את המחדל המשטרתי. אישה צעירה בשם יערה שילוני חוותה הטרדה קיצונית משכן שלה אך אחרי שהמשטרה לא סייעה, היא נאלצה לעזוב את ביתה.
על פי שילוני, הכול התחיל כאשר היא ושותפתה לדירה שמעו צעקות מהשכן לכיוונן. לקח לשניים זמן להבין שהוא צועק לעבר שילוני מילים כמו "השכנה היפה". לאחר מכן החל השכן להגיע עד לדלתן ולצעוק שם. למרות החשש הרב הן ניסו לבקש ממנו לעזוב אך זה לא עבד וכך שילוני הגיעה למצב שבו חששה לצאת מהבית שלה.
לאחר רצף של הטרדות שילוני יצרה  קשר עם המשטרה אך למרות שנאמר לה שתישלח ניידת זה כמובן לא קרה. לאחר שהתקשרה שוב נאמר לה שתתקשר רק אם הוא שוב נמצא מחוץ לדלת ברגע מסוים. לאחר שבוע המצב הסלים והשכן החל לזרוק אבנים לעבר חלונה וכאן היא הבינה שעליה לעזוב את ביתה היות והמשטרה לא הולכת לעזור.
בפעם היחידה שהמשטרה כן הגיעה לעזור לשילוני היא לא באמת הצליחה לעשות זאת היות והשכן המטריד סירב לפתוח את דלת ביתו ועל כן השוטרים טענו שאין להם זכות להיכנס לדירה ונאלצו לעזוב את המקום. לאחר שהם עזבו ההטרדה החלה בשנית. 
משטרת ישראל מסרה תגובה לאחר הריאיון שאמרה כך: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה